Jeg har noe sykt å fortelle

I dag ble det en litt sen oppdatering. Dagen har gått i ett, og når jeg kom hjem klokken 20, etter dobbel gruppetime, var jeg helt skjelven i kroppen. En stor porsjon taco og en god dusj måtte til før jeg var klar for å sette meg ned for å si hei til dere. Først må jeg bare si at det var så fint å se all responsen på innlegget i går. Eller fint er kanskje feil, for det er jo mange her som har ting de styrer litt med, men jeg synes det er fint at dere deler – og at vi kan snakke om ting. Jeg lar innlegget stå litt før jeg skriver noe mer om tema – men mer om tema kommer, det lover jeg🧡

Ok, jeg har noe helt sykt å dele med dere. Det er faktisk helt uvirkelig. For et par uker siden begynte vi å leke med tanken om en eksotisk reise , og nå er turen søren meg booket. VI SKAL TIL SRI LANKA!!!!

  Bilder lånt fra Google

14 dager med sol, sommer, surfing, palmer, yoga, strandliv, lave skuldre, venninnetid og bare ferie. Jeg kan nesten ikke tro det. Det beste av alt – vi reiser allerede neste måned! 25 mars rømmer vi landet, og bytter ut småkalde Norge med 30 varmegrader og full sommer. Jeg gleder meg så mye at det går helt rundt for meg. Nå er turen booket, og det er faktisk bare å telle ned☀️🌴

Har noen av dere vært på Sri Lanka? Alle tips mottas med STOR takk🧡

PS: Jeg fikk akkurat vite at jeg skal få lov å gi bort en reise på bloggen!!! Så følg med i slutten av februar mine venner, for nå skal søren meg noen av dere også få reise på tur☀️🌴🌊😍 (Den give-awayen blir en reklame, følte bare jeg måtte si det, selv om det ikke er lagt ut hva det er enda. best å være på den sikre siden, hehe)

 

Smiiil, Maren

 

8 kommentarer
    1. JIPPI, gled deg! et magisk sted! 😀

      Om jeg skal komme med kun ETT råd, hold dere langt borte fra offentlig busstransport!!
      Jeg vil påstå at jeg er relativt bereist og har benyttet meg av flere lokale og til tider dårlig stilte transportmidler uten at jeg har vert nevneverdig bekymret av den grunn, men her måtte jeg stoppe bussen, midt i ingenmannsland og gå av, for jeg fryktet oppriktig for livet! Vi endte med å ta TUK-TUK de resterende 4 timene.. Vel verdt det!
      I den anledning kan det jo også nevnes at om dere skal reise litt langt og gjerne på tvers av landet, så er togturene helt aldeles nydelige og trygge 😀

      Og dersom dere ønsker et litt finere og helt sykt kult hotell i Colombo: Casa Colombo! 🙂

    2. Spennende! Har dere kjøpt tur gjennom et spesielt byrå? Gruppereise? Arrangert tur? Fortell fortell😍

    3. Så heldig!! Jeg anbefaler ikke å ta ut penger på flyplassen, for det er ofte dyrere enn i ATM rundt om i landet! Kjøp deg også DIALOG 4g nettet, for det er det beste og absolutt billigst 🙂 Som sagt over her, er TUKTUK mye bedre enn buss… Hvor i landet skal dere? Jeg vil også anbefale å spørre om pris på forhånd av en tuktuk tur, for ellers kan de ofte spørre om høyere pris ettersom vi er norske… Også greit å vite at de rister på hodet hvis de mener ja, og nikker hvis de mener nei! Tog anbefales på det sterkeste, men på firstclass eller secondclass, og vær tidlig ute fordi de er ofte fulle. Mirissa er det perfekte stedet for surfing, som dere burde teste ut!!

      Men ellers er det et fint land, og de er veldig turistvennlige. Ha en hyggelig tur!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg