Jeg har innsett hvor mye det faktisk betyr

I dag er en ekstra fin dag dere🧡 I dag er første dagen, siden denne driten av en lungeinfeksjon inntok kroppen min, at jeg har kunnet bevege meg mer enn 10 minutter uten store problemer med pusten. I dag gikk jeg en minitur på ski, og det føltes så uendelig, ubeskrivelig godt å kunne bevege kroppen litt igjen.

Det har blitt så klart meg for, gjennom denne perioden med mye sykdom og ingen trening, hvor ekstremt mye fysisk aktivitet betyr for meg i mim hverdag. Det å ha muligheten til å hoppe, løpe, løfte, sykle, ro, og danse rundt betyr så mye, og når den muligheten ble borte, gjorde det virkelig noe med meg.

I dag har vært den beste dagen på lenge, og jeg er så lykkelig. Turen var ikke lang, og vi satt oss ned ca 2-3 km etter vi startet, men det har ingenting å si. Jeg er oppe på bena igjen – og det betyr hele verden for meg!

Jeg fikk knipset litt bilder på tur i dag, og må bare dele litt av denne fantastiske skjærtorsdagen med dere. Er det flere av dere som er på påskefjellet? Hvor befinner du deg, og har du like strålende vær der du er? Jeg håper det – alle fortjener å oppleve dette her☀️

NYT videre mine venner! Vær tilstede, kos deg og husk disse dagene. Det er et helt år til neste gang, så nå er det bare å utnytte hvert eneste minutt🧡

 

Ekstra stort smil fra Maren 

 

8 kommentarer
    1. Så herlig. Jeg hadde det litt på samme følelse. I går var det første turen på langrenn etter skaden, og det føltes bra. Det betyr så mye.
      Kos deg videre, det fortjener du.

    2. Helt enig! Har etter et tøft svangerskap endelig kommet meg i gang igjen med aktivitet. Gått to fine skiturer i påsken og det gjør virkelig noe med en😊 Ferien tilbringes på fjellet mellom Røros og Tynset. Spill, godis, en god bok og sofakos hører også med! God påske🐥

    3. Å ha en frisk kropp som kan gjøre hverdagsaktiviteter er lykke – litt trening på toppen er ekstra bonus. God påske.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg