Jeg har fått ny jobb!

I dag har jeg en gøy nyhet å dele, og egentlig ble dette avgjort for en stund siden men jeg har ikke offisielt gått ut å sagt det enda. I dag skrev jeg under kontrakt på min nye jobb, og plutselig ble alt så virkelig.

Jeg gikk ut etter signeringen, med verdens beste følelse, en følelse av å være en del av et team, en del av en stor gjeng med kolleger og følelsen av å høre til et sted. Det var helt ubeskrivelig godt❤️

  Foto: Tom Høgstøl

Jeg er nå ansatt på Spicheren Treningssenter, og skal gjøre SÅ mye gøy der fra og med januar 2020. Jeg gleder meg til å holde masse spennende timer, ta nye kurs og kjøre på med masse spennende treningseventer. Det er stor stas å få lov å bli en del av store, dyktige, innholdsrike, fremoverlente, nytenkende og fantastiske Spicheren. Jeg føler meg så heldig❤️

Dette er bare begynnelsen, og jeg kunne ikke vært mer lykkelig!! Hei ny jobb og ny hverdag – jeg har aldri vært mer klar for en ny start✨💪🏼

 

Stor onsdagsklem til alle dere, fra en takknemlig og veldig glad Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer med ny jobb Maren☺️ Blir du å fortsette med bloggen ved siden av? Håper hvertfall det☺️ Ha en fin dag❤️

    2. Gratulerer, Maren😄

      Hva konkret går jobben ut på/stilling? Kjempegøy uansett!! Gratulerer igjen😄💫

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg