Jeg har fått en sjanse til

Reklame | Samarbeid Emijoly

Tenk at disse bildene er tatt nå, i januar, på vinteren! Det ser mer ut som en vårdag, og det føltes nesten litt sånn også. Solen varmet, og det var så deilig. Det er så fint hvordan alt føles bedre når solen skinner🧡

Jeg sitter å jobber noen timer nå på formiddagen, før jeg skal avgårde og gjøre noe jeg vet er så uendelig bra for meg. Husker dere at jeg startet opp med privattimer med Yoga for noen måneder siden? Det var så bra, men så kom hverdagen med litt for mye på en gang, og tiden strakk ikke til. Noe måtte prioriteres bort. Enda en gang ble det yogaen som måtte vike (ja det har skjedd før at jeg starter og slutter igjen) Jeg blir så sint på meg selv for at jeg ikke klarer å prioritere det. Jeg VET jo hvor godt både kropp og hode har av den timen med tilstedeværelse, fokus, pust og bevegelse. Nå har jeg fått en sjanse til, og jeg er så takknemlig🧡

 

Så nå starter jeg altså opp igjen, og jeg gleder meg så til å treffe Nina på Emijoly i dag, og ha en god time sammen med henne. Det er rart med det, men jeg føler meg roligere og mer “på plass i meg selv” bare jeg ser henne. Noen mennesker er bare sånn, og jeg føler meg heldig som kjenner en🧡

I kveld skal pulsen skrus opp, og tempo heves betraktelig. Da skal jeg trene Bootcamp-gjengen min, og jeg har en HIIT-økt planlagt for dem (HIIT = high intensity intervall training) Jeg tenkte filme økten til dere i løpet av helgen, og dele den på Instagram også. Det ligger en god del filmer av den typen økter der fra før, så sjekk det gjerne ut. Dere finner meg på @marenerdvik

    Foto: Tom Høgstøl 

Nå må jeg få unna litt ting her, før det blir Namasté på denne frøkna. Hehe

Ha en nydelig torsdag venner🧡 Helgen er rett rundt hjørnet!!

 

Smiiiil, Maren

4 kommentarer
    1. For noen herlige bilder som sniker inn vårfølelsen! 😊 Har gjennomført en yoga flyt økt selv ikveld, fantastisk deilig trening for både kropp og sjel! 🧘‍♂️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg