Jeg har en rå Challenge til deg

Reklame | Abilica

Jeg har delt med dere at jeg hadde lyst å gjøre en ny løpechllenge, og jeg har gledet meg så veldig til å kicke i gang dette for dere😊 Jeg skal i samarbeid med Abilica dra i gang en 5 ukers challenge, hvor jeg uke for uke skal pushe, heie og motivere dere til å fullføre (merk jeg sier fullføre, og ikke løpe) 10 km på tredemølle. Oppstarten for denne challengen er mandag 6 januar. Så ikke blir stresset, vi skal la nyttårsaftens festligheten få tid til å legge seg, og hverdagen få komme litt i gang igjen før vi kjører på. Jeg ville bare dele informasjonen om dette med dere nå, så dere er klare når vi starter.

Jeg skal være med dere hele veien, og vi trener oss opp sammen. Jeg kan ikke huske sist jeg gjennomførte en hel mil på mølla, så denne challengen er for meg også.

Jeg skal dele treningsprogrammer med dere, vi skal snakke om teknikk, jeg skal dele mine lure små ting jeg bruker for å holde ut så lenge på tredemølla, og alle mine beste tips og triks når det gjelder løping. Hver mandag kommer det en ny og spennende oppdatering til deg for å hjelpe deg mot målet. Du får ukens treningsøkter servert her på bloggen hver mandag.

Siste mandagen, etter 5 uker, så tester vi om vi klarer målet vårt, som er 10 km på en mølle. Husk at du kan gå helt rolig, du kan jogge eller løpe. Det har overhode ingenting å si hvor fort du gjennomfører, bare du gjennomfører. Jeg er ikke opptatt av tiden din, jeg vil bare at du skal være med!

✨EN VANVITTIG PREMIE✨

Jeg vil at du skal være med fordi at du har lyst, og fordi du føler dette er en gøy mulighet til å utfordre deg litt. En annen ganske rå motivasjon er premien, for den er rimelig heftig!!! Alle som er med på challengen er med i trekningen av: Et gavekort på hele 20.000 kr(!!) på treningsutstyr hos ABILICA. Det er en helt spinnvill premie, er du klar over hvor sykt mye utstyr du kan få for 20.000 kroner? Hei tidenes råeste hjemmegym sier jeg bare💪🏼😍 Du kan allerede nå ta en titt inne på nettsidene til Abilica og se  det store utvalget av treningsutstyr.

Så hva må du gjøre? Jeg skal ikke be deg om like noe som helst, eller tagge noe som helst. Jeg vil bare at du spør deg selv om du har lyst å utfordre deg selv på en skikkelig kul fysisk utfordring, og hvis svaret er JA, så velkommen i gjengen <3

La oss først snakke litt om tredemølle, og grunnen til at jeg velger å ha denne challengen på mølle og ikke utendørs. Vi går inn i en tid hvor været endrer seg mot våtere og kaldere. Og selv om det er litt herlig å trene ute i snøvær, så er det ganske så deilig å kunne ta en god økt innendørs også. Jeg har selv Abilica Premium AC treadmill hjemme, og er veldig fornøyd med den. Du finner akkurat den møllen jeg har på HER, og hele utvalget av tredemøller hos Abilica HER.

Jeg håper så inderlig du vil være med meg på dette, jeg VET at du klarer det, hvis du bare har lyst!! Vil du være med så klikker du deg inn på denne siden og signerer deg opp.

Så enkelt som det, og ikke noe lik, del eller tagg. Kun registeret at du er med, så er du med i gjengen!  Vi starter oppkjøringen mot å klare 10 km på mandag, altså mandag 6 januar. Jeg håper du blir med, du vil ikke angre💪🏼❤️

Har du spørsmål? Fy løs i kommentarfeltet😊

 

Smiiil, Maren

 

 

85 kommentarer

Siste innlegg