Jeg har bare lyst å nyte det

I morgen skal dette sinnsyke sommerværet ta seg en liten pause, og da skal jeg få redigert treningsvideoer til dere, skrevet ned og delt oppskriftene på maten jeg har laget i det siste, og svart på alle kommentarene deres🧡 I dag er det 27 grader klokken 18.30 på kvelden. Jeg har tilbragt hele dagen ved sjøen med gode venner, og om en halvtime kommer det fine jenter, bobler og sushi inn dørene her.

  

Denne helgen her har jeg sluttet å prøve å beskrive, den er alt jeg ønsker meg av en sommerhelg. Familie og båt i går, og venninner, sol og hygge i dag. Nei dette er så herlig, og det er slike helger jeg rett og slett bare legger vekk alt av burde-burde og bare nyter.

Det kommer nok av kalde, mørke høstdager hvor man kan være effektiv med jobbting, trene gode treningsøkter og legge seg tidlig. Denne helgen her vil jeg rett og slett bare løpe rundt i lette sommerkjoler, nyte sol, sommer og de fine menneskene jeg har i livet mitt🧡

Kjolen på disse bildene er av merket Faithfull the Brand. Jeg kjøpte den i fjor, men det kan godt være den fremdeles finnes på nett🧡 Vesken er fra merket Farrow, du finner den HER. Jeg har bare tatt den posen den kommer i, oppi selve vesken, slik at tingene mine ligger litt mer trygt. Skoene er Nike, og de finner du HER. Tips: Disse fra Nelly ligner, og koster under halve prisen. Sjekk den ut HER. 

Nå må jeg hoppe i dusjen, og skylle bort alt saltvannet før leiligheten her fylles med fine folk, og masse deilig mat. Håper lørdagen din er fin, så gleder jeg meg til vi snakkes i morgen igjen🧡

 

Smiiil, Maren 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg