Jeg hadde aldri trodd jeg skulle spise dette på Bali

Hei fine dere🧡 Håper ikke dere er lei av sunn, digg og fargerik mat fra Bali? For tro meg, det kommer SÅ mye mer. hehe. Jeg føler ikke vi har gjort annet enn å surfe, sole, slappe av og spise. Det er jo virkelig bare helt fantastisk herlig!

I dag var vi på et sted som heter Copenhagen Canggu, et superhyggelig sted som er drevet av dansker. De serverer en herlig brunch, og viktigst av alt – det har kanelboller! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle spise kanelbolle på Bali (!)

I tillegg til kanelboller så hadde de surdeigsbrød, dansk rugbrød og laks. Så utrolig herlig å kunne få dette hvis man bor her på Bali. Vi storkoste oss, og spesielt kanelbolle og kaffen falt smak. Nam nam nam! Det er bare 12 dager siden jeg reise fra Norge, men savnet etter ordentlig god kaffe har faktisk meldt seg.

Det var også verden søteste hund der, en kafe-hund, som bare lå og sov på ulike steder i kafeen. Den maste ikke, søkte ikke kontakt og tigget ikke mat, den bare lå rundt fordi, slappet av og koste seg❤️

 

Jeg har lovet dere at dere skal få en fullstendig liste over alle stedene jeg har besøkt, og fått anbefalt. Den kommer, og dette stedet er definitivt på listen❤️

Nå er det kvelden her, og vi har akkurat kommet tilbake fra pizza og vin med noen jenter. Nå skal såret på armen skiftes på, Janne gjør en eksemplarisk jobb som sykepleier. Så er det litt podkast, litt skravlings før vi tar kvelden.

 

Smiiiil, Maren 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg