Jeg er så glad jeg startet

Reklame | Oslo Skin Lab

Jeg er så glad for at jeg tok avgjørelsen om å starte med kollagenpulver for snart 2 år siden. Jeg hadde med meg kollagenpulveret til Bali, og endte opp med å holde et lite foredrag der for de andre jentene rundt bordet under frokosten. Jeg puttet jo dette i kaffen min eller juicen min hver morgen, så da var det naturlig at det ble en prat om det🧡

Fordelene jeg opplever med å bruke Oslo skin Lab sitt kollagenpulver er at huden min får mer glød og fukt. Den er ikke så grå og tørr som jeg tidligere har følt. Nå har jo jeg en litt ekstra farge på kroppen på grunn av Bali, og den gløden vil holde seg, takket være The Solution.

Kollagen øker også spensten i både ansiktet og på kroppen. Mange tenker at det kun gir effekt i ansiktet, men det stemmer ikke. Kollagentilskud går på hele koppen. Det er kollagenet i huden som holder huden fast og spenstig. Stress, usunt kosthold, røyking og spesielt UV-stråler bryter ned kollagenet i huden vår, og gjør at huden eldes raskere. Akkurt derfor er det viktig å fylle på med kollagen nå etter sommeren, for å redusere skadene solen har hatt på kollagennivået. 

Det blir bare mer og mer fokus på hudpleie fra innsiden, og man ser viktigheten av at det vi spiser og drikker påvirker huden – både i positivt og negativt forstand. Fordelen med innvendig hudpleie er jo nettopp det at man pleier huden fra innsiden og ut, og i tillegg pleier huden på kroppen og i ansiktet. Vinn-vinn-vinn🧡 Selvsagt er det også viktig å bruke utvendig hudpleie og ikke minst solbeskyttelse! HER kan du lese studiene utført på kollagenpulvet fra Oslo Skin Lab. Jeg tenker at kollagenpulver er fint å begynne å tenke på å bruke for dem i slutten av 20-årene og oppover.

Jeg har nå muligheten til å gi dere et supert tilbud på The Solution kollagenpulver fra Oslo Skin Lab. Klikk deg inne HER og få hele 65% rabatt på din første bestilling.

Et lite tips: Jeg blander alltid pulveret i vann, kaffe, juice eller smoothie.Jeg har testet i drikker med kullsyre i, og da bruser det noe voldsomt, bare så du er forberedt på det. hehe. Jeg anbefaler nok å bruke det i væske uten kullsyre, selv om det gikk helt fint, og pulveret er helt smakløst så det er ikke noe problem.

Smoothien på bildet består forresten av 1/2 avokado, 1 banan, mandelmelk, 2 ss havregryn og litt søtning. Jeg brukte stevia, men her kan du bruke honning, litt sirup, sukrin eller hva enn du liker. Denne ble så creamy og god, helt nydelig start på dagen. Rør kollagenpulveret inn, og vips har du fått i deg kollagentilskuddet ditt, helt uten å smake det🧡

 

Smiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg