Jeg er helt overveldet! + en ny vlogg

Nei og nei, her sitter jeg i sofaen og er helt målløs og overveldet over alle kommentarene deres! Kjære fine dere, så mange nydelige kommentarer og så mange fine ord! Tenk at jeg har alle dere her hos meg❤️ Jeg er så takknemlig.

Jeg er så enig i mange av poengene deres i kommentarfeltet på forrige bloggpost. Instagram, og spesielt reels går fort, mye av det som deles er relativt overfladisk og gjerne av folks “høydepunkter” og beste sider. Stories er gøy , men det forsvinner kjapt. Sånn sett er jeg veldig enig i at blogg er noe helt annet. Tusen takk for alt engasjement🙏🏻

I dag har jeg en ny vlogg til dere, fra helgen vår😊 Jeg ler jo fremdeles litt av disse vloggene mine, for det er jo bare at jeg slenger opp kamera litt her og der i hverdagen vår. Det er jo overhode ikke proft, men det er i alle fall ekte ❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Synes det er litt rart at du ikke følger opp med blogginnlegg på nesten to uker når det er slik at leserne faktisk ønsker seg oppdateringer og tar seg tid til å svare på ditt spørsmål om at de leser din blogg. Hvis du bare skal legge opp vlog her og beklage at du ikke får blogget de få gangene du er innom, så kanskje det er bedre å bare ha instagram og youtube?

      1. Du har nok rett, jeg strekker ikke helt til på alle plan med så mange jobber og plattformer og hus hjem, barn, mann , venner familie og full pakke. så bloggen vil nok sannsynligvis legges ned da jeg ikke ønsker at folk skal føle den typen misnøye som du viser her nå. Har lenge håpt jeg kunne holde liv i den, men ser jo at det ikke er nok timer i døgnet til å få alt til å gå rundt 😕

        1. Jeg ble heller glad for at det var en vlog å finne. Det er jo ikke en type oppdatering vi hadde fått gjennom Instagram. Husk at det er din blogg Maren og du kan oppdatere akkurat når du vil og føler tiden ikke strekker til. Det at personen over ønsker seg hyppigere oppdateringer fra deg, er jo et tegn på at du skaper bra innhold.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg