Jeg er forelsket

Reklame | Annonselenker

Se på den drømmen av en lunsj, altså jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av det, Bali har nesten for mye sunne godsaker å by på. Det er fargerike, sjarmerende, inspirerende og sunne spisesteder overalt. Canggu er mekka for instagramvennlige cafeer, med de fineste både matrettene og lokalene.

En ting er at det ser fint ut, men det smaker helt himmelsk og i tillegg er alt laget på ekte og kortreiste råvarer. Jeg har forelsket meg i Bali, og kunne ikke kost meg mer🧡

Vi har besøkt så mange fine steder til nå, og vi har enda 12 dager igjen i dette paradiset. Jeg skal selvfølgelig lage et helt innlegg til dere med alle de beste stedene, og hvilke retter jeg anbefaler på de ulike stedene. Alle stedene vi har vært ligger i gåavstand til surfecampen. Det er så herlig! Dagene går slik som dette:

  • Frokost på Lapoint campen
  • Surfing 
  • Lunsj på et digg sted 
  • Sosialt med gjengen / trening / shopping i små nisjebutikker og markeder / yoga / volleyball 
  • Middag på campen, eller drar ut å spiser sammen
  • Sove 

Topp – HER // Skjørt – utsolgt, lignende HER // hårbånd – HER (Både toppen & skjerfet er på salg)

Dette livet passer meg helt utmerket, surfeskillsene har forbedret seg men det er fremdeles langt igjen enda. Bølgene her på Bali er så mye større enn de jeg opplevde på Sri Lanka, så det er virkelig en helt annen og veldig mye brattere læringskurve her. Det er både skummelt og sykt gøy på en gang. Heldigvis er instruktørene flinke, og følger oss godt opp.

Nå er klokken sant 22 her på Bali, og det er på tide på finne senga. I morgen venter enda en tidlig surf, før vi skal nyte lunsj med en fin jentegjeng vi har blitt kjent med her, og på kvelden blir det ut en tur med alle sammen🧡

Håper du har det finfint, og får en nydelig helg med hva enn du velger å fylle den med!

 

Smiiiil, Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg