Jeg deler treningsreisens finale-økt

I går hadde jeg æren av å holde den aller siste treningsøkten på treningscampen. Det måtte jo bli en skikkelig Bootcamp, i kjent Maren stil. Selv om vi har kost oss noe helt enormt denne uken, så har det blitt mye trening, og det var mildt sagt en preget gjeng som ruslet inn til campens siste treningsøkt.

Det er rart med det, for uansett hvor tung kroppen føles så skjer det noe magisk når gjengen samles, musikken dundrer og du har en trener som bruker absolutt ALT hun/han har av energi til å pushe på og heie deg frem. Jeg gav alt jeg hadde til deltagerne på denne økten, og de gav minst det dobbelte tilbake🧡 FOR en finale på en helt magisk uke.

Økten skal jeg selvfølgelig dele med dere. Kanskje noen av dere har lyst å teste den ut?

Øvelsene var som følger:

  • Knebøy med hopp
  • Situps + pushups
  • Shuttle runs
  • Burpees begge veier
  • Planken høy og lav
  • X-jump
  • Planken jorda rundt
  • Utfall bakover med kneløft
  • Pushups HR
  • Hopp frem og tripp tilbake

Kjør 1 minutt pr øvelse med konstant jobbing, 30 sekunder mellom hver øvelse. Alle 10 øvelsene = 1 runde. Kjør 3 runder. Vi hadde ca 1-2 minutter pause mellom hver runde. Hardt, effektivt, svett, tungt og gøy!!😅 Jeg bruker appen “secondo” for å holde styr på tiden.

Noen av øvelsene her kan kanskje være lit vanskelig å forstå teknikken på, så jeg skal filme dem og legge ut film til dere. Jeg får ikke gjort dette før jeg kommer til Frankrike, men dere skal få den! Kanskje du tar øvelsene selv kun med denne beskrivelsen, og det er jo helt topp!

Vis du vil gjøre økten før filmen kommer så bare bytt ut de øvelsene du ikke forstår. Det er ikke noe problem, finn øvelser du liker, og putt dem inn i stede. Dette var en økt helt uten utstyr, så du kan gjerne bytte ut noen av øvelsene med utstyr du har tilgjengelig.

For en fin gjeng. Smilet mitt går hele veien rundt her jeg sitter å ser på alle de nydelige jentene som svar med oss på tur🧡 Jeg har enda et par økter å dele med dere + enda mer ferietrening fra Frankrike, så det er bare å følge med fremover, så får du sikret økter for hele sommerferien din☀️

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg