Jeg deler mine treningsprogram

Heiii venner❤️ I går løp fra meg, og jeg sovnet fra alt som het blogg og jobb. Unnskyld! Gårsdagens blogg som skulle vært at jeg delte innholdet i begge gruppetimene mine med dere, kommer nå i stede. Så la oss ta en titt på det. Først ut var vektvesttimen, som var et fyrverkeri av en time!! Den følelsen jeg satt igjen med etter dette var helt ubeskrivelig, klump i halsen og frysninger.

Hele timen gjennomføres med en 10 kg vektvekt, og ble lagt opp som en to delt økt. Første del var en sirkel, bestående av følgende øvelser:

🧡 Air squat + knebøy

🧡 Gående utfall

🧡 Pushups

🧡 Dips

🧡 X-jump

🧡 Mountain climber

🧡 Burpees

🧡 Shuttle run

🧡 Båten + saksing med bena

🧡 Jumping jacks

Vi jobbet i 1 minutt, og hadde 30 sekunder pause x 2 runder.

 

Del to gikk ut på at jentene gikk sammen to og to, og gjennomført følgende øvelser:

1.En person stod i planke, mens den andre hoppet over

2.Knebøy samtidig, mens de holdt hverandre i hendene. 

3.En person gjorde høye kneløft, mens den andre tok skøytehopp.

40 sekunder jobb / 20 sekunder pause + 2 runder pr øvelse. Svett, tungt, hardt og digg!!!

Dette var en helt utrolig kul time, og veldig gøy at den ble holdt innendørs i en bar/restaurant. Jentene gav ALT, musikken var høy og stemningen var elektrisk!!! Fy søren så gøy!!

Den andre timen var en Abilica Circle og det er en ganske standard sirkel-økt. Jeg gjorde denne timen spesiell ved å legge til en spilleliste som gir meg så mye energi at det bobler over!!! I tillegg slang jeg på flere av mine absolutt favoritt øvelser i økten. Det ble en svette- og endorfin-fest uten like.

Her var øvelsene i sirkelen:

❤️ Slamball over

❤️ Battleropes + burpees

❤️ Båten med tau over og under bena

❤️ Hofteløft inn og ut, med små strikk

❤️ Drop squat på stepkasse

❤️ Raske mountain climbers på pushups-bars

❤️ Knebøy + utfall i kombinasjon

❤️ Spurt

❤️ Renegate rows

❤️ Utfalls varianter

Jeg måtte selvfølgelig slenge på en liten finisher i tillegg, og den var som følger:

To og to sammen. En løper opp til et hus ca 400m unna, og tilbake, mens den andre kjører knebøy med hopp helt til partneren er tilbake, så bytter de. Den andre løper og den første kjører knebøy. Slik jobbet vi oss gjennom følgende øvelser:

Knebøy med hopp

1/2 burpees

Tempo “løp på stedet”

En super gøy helg, med masse spenstig innhold. Nå er jeg total kaputt og skal slenge meg med dyna på sofaen, Leo i armkroken og se siste sesong av The Bold Type. Den går på NRK.no, og anbefales virkelig. En skikkelig jentelserie, og jeg elsker den🧡 Det ligger 3 sesonger ute, og det er helt gratis å se dem!

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg