Ja takk begge deler

Se så deilig!! Dette er fra skituren i går, som var drøye 2 km lang. Man trenger ikke gå de lengste turene for å nyte sol og påskefjell. Jeg tar alt av fysisk anstrengelse helt ekstremt rolig nå, og har å smått startet med helt helt rolige små turer. Formen må bygges gradvis og det er så viktig å ikke gjøre for mye. Kroppen tåler det heller ikke enda. Jeg har seriøst aldri vært så syk før, og jeg er så uendelig takknemlig for at det nå er i bedring. Jeg skal være takknemlig hver eneste dag jeg er frisk fra nå av. Fy søren så godt det er å være frisk🧡 Jeg sa det etter matforgiftningen også – vi MÅ huske på å være takknemlige når vi er frike og raske!!

Så ja, turen var ikke lang – men den var utrolig koselig! Mamma, pappa og meg på tur. Fineste gjengen! Etter turen dro vi tilbake på hytta og stekte pannekaker på bålpanne, og solte oss til sent på ettermiddagen. På kvelden ble det min svigerinnes fantastiske hvite pizza ( jeg skal be henne om oppskrift og dele den med dere) masse snacks, og filmkveld.

 

I dag morges hadde vi en deilig frokost sammen, før jeg satt meg i bilen og kjørte hjem til Kristiansand. Nå blir det altså både fjellpåske og bypåske – ja takk begge deler!! Jeg har blitt helt rå på langturer alene nå. Leo og meg er det dreamteamet på tur, og koser oss skikkelig. Han er vanligvis ikke så glad i bilkjøring, men denne gangen har han vært så snill og flink. Det ble litt styr nå jeg ankom Kristiansand, og klarte å låse bilnøkkelen inne i bilen(!!) så da måtte det ringes etter hjelp, og den største redningsbilen jeg har sett parkerte utenfor. Jeg ler og ler, at det går ann å være så surrete. Hele denne storyen kan du se på min Snapchat, du finner meg på marenerdvik. 

Nå har jeg vært ute å gått en lang fin tur langs elva her i Kristiansand, og hjelpes så fint det var. 18 grader, sol og skyfri himmel. Rosa blomster på trærne, og krokuser overalt. Nei for en lykke! Jeg blir så påvirket av vær og vind, så dette været her gjør at lykkebarometeret mitt sprenges🧡 Nå skal jeg nyte resten av kvelden i hyggelig selskap.

Håper du får en herlig påskeaften, og tilbringer den med noen du er glad i🧡 Vi snakkes i morgen venner – da skal jeg på årets aller første svømmetrening mot Triatlon. Haha – skrekkblandet fryd!! Jeg oppdaterer dere på hvordan vi skal legge opp svømmetreningen frem mot triatlon, og deler min treningsplan på både svøm, sykkel og løp i morgen!

 

Smiiiil, Maren

1 kommentar
    1. Hei! Jeg hørte på Treningspodden i dag, den episoden du gjestet å snakket om triatlon. Kjempefin episode, men det jeg hadde lyst å kommentere, er at jeg fikk helt hakeslepp når du fortalte at folk kommenterte størrelsen din i negativ forstand? Sa at du var “for stor” for ditt og datt, jeg kjenner jeg blir helt sjokkert???? Én ting er at det er ugreit å kommentere andres kropp, men noe annet er at det stemmer jo ikke mer virkeligheten? Jeg mener… hadde du VÆRT stor, men du er jo slank og trent? Utrolig merkelig. Håper IKKE du tar til deg slike kommentarer, i såfall må du se deg ekstra godt i speilet, for stor er du virkelig ikke. Heier på deg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg