Ja takk begge deler

Dagen i dag altså, så utrolig fin❤️ Jeg startet dagen grytidlig med en økt på treningssenteret. Hele økten er filmet, og laget ut på Instagram, så den kan dere teste ut hvis dere har lyst. En tung og god fullkropps styrkeøkt på treningssenter. Dere finner meg på Instagram på @marenerdvik

Like etter trening dro jeg for å møte møte en god venninne, også tok vi froksten på svabergene. Jeg hadde bakt proteinrundstykker, også hadde vi med oss ost, skinke, masse deilig frukt, brus, vann og masse snacks. Jeg prøver nå å holde chips, godteri, kjeks og den slags til helgene. Det er virkelig ikke enkelt, men i dag klarte jeg å holde meg til frukt og mat, selv om det lå rett foran nesen min🙈

Etter lange deilige late timer på svaberget dro jeg hjem i 16 tiden og har jobbet hjemme siden. Kunderapporter, nye programmer til nye kunder og en laaaang vlogg. Det er lenge siden jeg har hatt de videoene som bikker 30 minutter, men nå kommer det altså en. Den er klippet, men det tar en evighet å laste opp, så det kan se ut som den deles i morgen tidlig❤️

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til jobb, slik at jeg forhåpentligvis kan rekke å nyte litt sol og sjø i morgen også. Det er litt kjedelig å bruke hele kvelden på jobb, men samtidig er det jo en vanvittig luksus å kunne nyte finvær på dagtid☀️ Det er fint å kunne ha muligheten til å justere litt på arbeidstiden, spesielt på sommerstid. Ja takk begge deler, både sommerkos og jobbetid.

Ha en nydelig sommerkveld venner❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer
      1. Jo så absolutt ❤️ Vi snakkes hver uke via sosiale medier, men med corona tid og bosatt på helt ulike steder nå, så har det ikke blitt til at man ses😊😊 men absolutt fremdeles venner 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg