IT´S ECO TIME

Reklame | Abilica

I dag har jeg en stor, fin og viktig nyhet å dele med dere. Jeg har jobbet sammen med Abilica i mange år, og har gjennom alle år vært vanvittig stolt av å jobbe med en så sterkt og ekte merkevare, med så vanvittig gode verdier. I dag er jeg ekstra stolt, for det Abilica gjør nå, er helt fantastisk! Det skjer en stor endring, og hele Abilica endres. IT’S ECO TIME❤️

Det er viktig for Abilica å skape en enda mer bærekraftig serie med treningsutstyr. Alt utstyret fra Abilica merket med ECO er laget med en kvalitet, slik at det skal vare sesong etter sesong. Abilica har blant annet flere treningsstrikk og yogamatter som er 100% biologisk nedbrytbare. I tillegg har de tatt bort all unødvendig plast rundt produktene, og redusert emballasjen i tillegg. Dette gjør det enklere for alle som kjøper Abilica produkter å bidra litt til miljøet❤️ Et helt bevisst, gjennomtenkt og nydelig valg fra Abilica sin side. Les mer HER

Det har i lang, lang tid vært Abilica sitt mål å redusere plast og benytte kun papp til pakking av produkter. Nå bruker de i tillegg ubleket papp som gir en naturlig farge fra trærne som blir brukt i prosessen. Dette er helt supert sett i et miljøperspektiv, men kan jeg bare få lov å skyte inn at det ser jo så vilt mye finere ut også. Jeg elsker hele den nye looken på Abilica. Alt fra logo, farger på nettsiden, innpakningen av produktene og sist, men virkelig ikke minst, selve produktene. OH MY LORD for en serie av produkter!! Ta en titt HER. Jeg måtte slippe ut et lite hyl når jeg åpnet de første produktene før fotoshooten jeg hadde for denne kampanjen tidlig i mars.

Produktene er så lekre at de kan gå inn som en del av interiøret i leiligheten min. Når produktene ser slik ut, er det jo bare stas å ha dem fremme. Når de står fremme er det mye større sjanse for at de blir brukt. I tillegg er det tatt miljøvennlige valg på alle produktene , flere av de er biologisk nedbrytbare og inneholder ingen syntetiske materialer. Vinn-vinn-vinn-vinn❤️

 

Abilica tar samfunnsansvar og øker fokuset på miljøet. Hovedbudskapet for Abilica er REDUCE – REUSE – REPAIR. La oss ta en nærmere titt på hva det egentlig betyr:

REDUCE

Redusere ved å ta bort all unødvendig plast, bruke ubehandlet papp, og i tillegg pakker lageret varene i resirkulerte kartonger. Abilica produktene lages som nevnt med meget god kvalitet, på den måten varer de lenger, og det forhindrer bruk og kast.

REUSE

Flere av Abilica sine strikk og yogamatter er 100% biologisk nedbrytbare. Det betyr at de, over tid, vil kunne brytes ned til naturlige komponenter i naturen og på den måten vende tilbake til naturen. Hvor fint er ikke det å tenke på?

REPAIR

Dette er så vilt! Visste du at Abilica har opptil 10-års garanti på flere av sine produkter? 10 år!! Abilica er en del av Mylna Sport som er kjent for å ha den beste servicen på treningsutstyr på markedet. Alle produkter merket med Abilica garanterer deg den beste servicen hvis du trenger å bytte ut slitedeler på ditt produkt, reparere produkt eller veiledning relatert til ditt treningsprodukt.

Les mer HER ❤️

  

Det aller viktigste Abilica gjør er å lage produkter som alltid har miljøvennlighet som fokus. Jeg nevnte innledningsvis at jeg er skikkelig stolt av å jobbe så tett med Abilica, og være en del av Abilica-familien. Jeg gleder meg til fremtiden sammen med dem, og spesielt med nå med alle endringene som er gjort og alle produktene merket med ECO.

Alle bildene i dette innlegget er fra Shooten jeg hadde for Abilica her i Kristiansand. Fotograf Morten Dalhaug gjorde en super jobb, og modellene var fantastiske. Tusen takk Joachim, Eline, Andrea, Kristin og Lise Sofie🙏🏻

Nå gleder jeg meg noe helt vanvittig til å ta i bruk nye Abilica, i farger som sklir rett inn i stilen min her hjemme. Ta en titt på Instagram for å se produktene hjemme hos meg. Treningen fremover nå blir en fryd med produkter som både ser fine ut, har topp funksjonalitet og kvalitet, og i tillegg føles bra, fordi jeg VET at de er laget med et bevisst fokus på miljø. Ta en titt på alle de herlige nyhetene fra Abilica ECO HER.

Tusen takk Abilica – dere er unike❤️

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Weee🤗 Jeg har kjøpt meg vektvest, pullups bar og ECO yogamatten til Abilicia og virkelig elsker produktene!! Takk for gleden som smitter over på meg gjennom skjermen (alltid : uavhengig av type innlegg : nettopp fordi du er du). Ha en nydelig dag, Maren💛

    2. Så mye fint, og veldig fine farger! Har lyst å bestille, men alt jeg vil ha er ikke på lager🙈 Vet du noe om når noe av dette kommer inn igjen?🌸

      1. Ja ikke sant, det er så sykt fiiiint!!! Mange av produktene finnes hos forhandlere selv om Abilica er utsolgt på Abilica.com. Sjekk ut X-LIFE, XXL og Sport 1 feks🌸🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg