Intervaller, bilkjøp og helgemodus

Jeg har fått flere meldinger fra dere hvor dere skriver at dere blir så glad for at jeg smiler igjen. Tusen takk for fine ord, og omsorg. Jeg føler virkelig at jeg har en god gjeng med venninner der ute❤️ Jeg smiler igjen, og jeg har det ordentlig fint. Det skjer mye spennende og jeg koser meg veldig med mye jobb, gode treningsøkter, planlegging av reise og masse masse tid sammen med gode venner og familie. Livet er virkelig fint, og det føles godt å kunne si det, og virkelig mene det.

Mange av dere har spurt hvilken bil jeg har kjøpt, så jeg tenkte legge ved noen bilder av den. For jeg vil tro at mange av dere er som meg, hører et bilnavn, og aaaner ikke hvilken bil det er snakk om. hehe. Jeg har altså kjøpt en Polo Highline. Dette er den perfekte bilen for meg og mitt bruk. Jeg er bare så vilt fornøyd. Det finnes ingen spons eller avtale her, men det må jo være lov å dele likevel.

I dag har jeg vært på en tidlig morgentrening med min storebror. Vi har jo spreke fremtidsplaner sammen, så det er bare å trene på! Vi hadde 45 gode minutter på mølla sammen, med varierende intensitet.

 

Her er økten vi kjørte:

10 min oppvarming

30 sekunder løp, 30 sek pause x 10.

2 minutter pause

30 sek løp, 30 sek pause x 10

2 minutter pause 

30 sek løp, 30 ek pause x 10 

5 min nedtapping 

 

Jeg er skikkelig i helgemodus, og selv om jeg har hatt en 3 timers shoot i dag, så føles det virkelig ikke som jobb. Jeg har den flinkeste, og herligste fotografen, som også er en god venn. Så jobb med han, føles ikke som jobb. I kveld blir det hjemmelaget pizza og litt godt i glasset med fine folk, og i morgen er det en ny liten shoot av noen kule nye treningsklær, etterfulgt av 3års dag til verdens fineste lille nevø.

Hva gjør du denne helgen? Hvis du har tenkt på å ta deg en treningsøkt, hva med å teste den samme som vi gjorde? Enten utendørs eller inne på tredemølle slik vi gjorde. Tungt når man tenker på det, men så sykt digg etterpå! Jeg lover at du ikke angrer❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Gratulerer med ny bil ☺️

      Jeg hadde store trening og turplaner i helgen men med to små syke barn (1 og snart 4 år) ble det heller innekos med lek og Barne-TV. Har sin sjarm det også ☺️

      Ønsker deg en fin søndag!

      1. På sånn 13-14 km/t, skal virkelig ikke være maks akkurat på denne økten for vår del. Det handler om totalen i løpet av treningsuken, og for vår del skulle denne være overkommelig, og ikke beinhard 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg