Innekos og ruskevær

I skrivende stund er det kun kos som står på planen her i huset. Leo og meg har hatt en lang tur ute i skogen, i skikkelig ruskevær. Nå har vi kommet inn, og krypt under teppet, med God morgen Norge og varm te. Det er det aller beste etter langtur i kjipt vær. Nå skal vi bare kose oss her en et par timer, før jeg skal avgårde å møte en venninne til lunsj, etterfulgt av en treningsøkt med min storebror.

I går ble det intervaller i stede for sykkel + løp, så i dag må jeg opp på sykkelen. Jeg er ikke spesielt glad i sykkel, men det MÅ jeg endre på før sommeren utfordring. Så nå er det bare å øve i vei. Heldigvis så har jeg super god støtte i storebror, og lærer masse av han.

Gårdagens intervaller delte jeg på Snapchat, men jeg kan selvfølgelig legge dem inn til dere her også.

Økten så slik ut:

10 minutter oppvarming

5 min løp. 85-90% av maks

1 min pause

5 min løp. 85-90% av maks

1 min pause

5 min løp. 85-90% av maks. 

5-10 minutter nedtrapping

 

I dag vet jeg faktisk ikke helt hvordan økten blir, da det er min bror som setter den opp. Følg gjerne med på Snap og insta-story, så skal jeg få delt den der litt senere i dag. Nå må det jobbes litt her, før lunsjdate venter.

Håper tirsdagen behandler deg bra, og at uken din blir nydelig🧡

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Deilig å være inne i ruskevær! Ser ut som en morsom økt! Dette må jeg prøve 🙂 Jeg lurer på hvordan du regner ut makspuls? Er det gode gamle formelen litt lite pålitelig?
      Også lurer jeg på om du vær så snill kan vise litt av leiligheten? Du har såå fin stil!

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg