Ikke snakk til meg på mandager

Haha, jeg må le av den overskriften. Den setningen klarte jeg nemlig å lire av meg litt tidligere i dag. “Ikke snakk til meg på mandager”, det kom jo helt feil ut, men jeg mente det på en måte litt. Henvendelsen galt noe helt tullete, unødvendig og overfladisk, og det følte jeg bare virkelig ikke jeg hadde tid til.

Mandag er en helt tullete dag hos meg, det er ukerapport-dagen for 90% av kundene mine, og det er oppstarts-dagen for så og si alle nye kunder. Det betyr at mailboksen koker, og alle mailene kommer fra noen som ønsker raskt og utfyllende svar. Så mandag er den dagen hvor ingenting annet planlegges, og ingenting annet enn jobb prioriteres.

I dag gjorde jeg et lite unntak, og snek jeg meg faktisk ut på en joggetur rundt lunsj, rett og slett bare fordi hode mitt krevde litt frisk luft. Det føles veldig godt, og nå er jeg motivert og klar for nye timer foran macen.

Egentlig er det litt godt å ha mandagen som en skikkelig jobbedag, man kommer jo så godt i gang med uken og får satt standarden på en måte. Jeg liker det! Jeg blir mer effektiv av å ha det litt travelt. Noen som kjenner seg igjen på den?😊

Nå skal jeg komme meg tilbake til jobbingen her, jeg ville bare titte innom å ønske dere en herlig mandag og en finfin ukestart. Har du lyst å trene i dag, men vet ikke hva du skal gjøre, sjekk ut intervallene jeg delte her på bloggen i går, eller ta en titt på de sist to styrkeprogrammene på Instagram💪🏼💗

Ha en topp mandag venner, vi snakkes mer senere🌸 Jeg skal bare få litt kontroll her først, så skal jeg i gang med å redigere enda en ny vlogg til dere. Jeg hadde kamera på slep i hele går + filmet en lang spørsmålsrunde💗

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg