I morgen reiser vi

Heii fra sofakroken💗 Her ligger en god venninne og meg langstrakte, med masse deilig pizza i magen og snacks på bordet. En sånn kveld er litt ekstra deilig på en helt vanlig tirsdag. Jeg føler det bare har vært jobb den siste tiden, så nå var det skikkelig deilig med en ordentlig jentekveld😊

I morgen reiser vi på tur. Vi skal ikke så langt denne gangen da, kun opp til hytta på Hovden men det er super koselig uansett- Et par dager med turer i fjellet, masse god mat, badstue, frisk fjelluft, bade i kulper og masse kvalitetstid med de finest jeg vet❤️ Jeg gleder meg så!!

Nest oppdatering blir fra fjellet. Ha en herlig kveld så lenge, og ta en titt på gårsdagens innlegg, der får du 14 tips til nordisk krim. Vi ser akkurat nå DNA på nytt. Min venninne har ikke sett det, og det kan jeg jo ikke ha noe av, hun MÅ se den😍 Så da ser jeg den på nytt med henne. En så god serie kan ses flere ganger❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Så ALLE episoden av DNA i går….. ferdig kl 0200 i natt 🙂 ble hekta mer og mer utover i episodene. 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg