I min handlepose

Heii dere🧡 beklager mitt fravær i går, jeg kom rett og slett ikke inn på min egen blogg. Så utrolig irriterende, og ikke minst frustrerende. Nå er alt i orden igjen, og bloggen er oppe å går som normalt. Den følelsen når du prøver å logge på bloggen også står det “bloggen eksisterer ikke”, liiiiten tur innom panikk-land og tilbake igjen der. Nå er alt i orden, og jeg har gledet meg til å oppdatere dere.

Når jeg spurte dere hva dere liker best med bloggen, så var det så mange som ønsket at jeg viste handleposen min oftere. Det er jo så gøy, og det vil jeg gjerne. Så her kommer denne ukens handlepose.

Det blir faktisk helt feil å si “denne ukens handlepose”, for jeg klarer bare ikke å handle kun én dag pr uke. Dette var mandagens handlepose, og siden mandag har jeg måtte fylle på med et ferskt brød, litt havremelk, og masse frukt og grønt. Det går mye i pålegg, meieriprodukter, frukt, grønt, egg og diverse drikke. Jeg er helt hekta på kakao om dagen, så det måtte jeg også ha mer av. Nam nam! I tillegg til dette så hadde jeg knekkebrød, lomper, brød i frysen og havregryn. Det er en slags base, som jeg alltid må ha.

Har dere forresten testet å ha ikaffe Havremelk i kaffen? Steike heller så godt!! Mmmm. Nå innser jeg at den faktisk ikke er med på bildet her, men jeg har kjøleskapet fullt av den, og dere må faktisk bare teste den. Så god!! ikaffe havremelk, grå kartong med hvit skrift, står sammen med vanlig havremelk, mandelmelk osv i butikken.

   

Er det mye likt i våre handleposer folkens? Er det ting her sm du også ofte handler, eller er det helt andre ting du liker?

Jeg må su TUSEN TAKK for alle tipsene dere kom med på hva dere vil ha mer av. Jeg velger ut en av dere i dag som jeg sender en overraskelse til i posten som tusen takk for hjelpen. Egentlig er sånn litt gøy å gjøre av og til. Sende ut litt premier til dere🧡 Dere hjelper meg jo med så mye, uke etter uke. Om det er råd eller tips, eller gode tilbakemeldinger og meningene deres. Så en premie og litt oppmerksomhet til dere i ny og ne er da virkelig på sin plass🧡

Håper du har en nydelig torsdag, og at denne uken har behandlet deg fint så langt.

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Har også dilla på kakao om dagen. Men pleier heller å blande inn kakaopulveret i kaffen så det blir en slags mocca, og gjerne med en liiiiten sprut kremtopp! Magisk!!
      Ellers ser handleposene mine ganske like ut dine – bare uten banan og rosiner som jeg ikke kan fordra, og heller med kiwi og mandler (har hatt fantastisk god effekt på en ellers småkjip mage)

      Ellers er også Philadelphia smøreost med gressløk et fast innslag i heimen. Samme med aubergine og squash.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg