I dag skal bli en fin dag fordi

Reklame | Annonselenker

God morgen hjerter🌸 Hvis du, som meg, har kjent på frustrasjon rundt situasjonen vi er i nå, så ta en titt i kommentarfelter på gårsdagens blogginnlegg. Vi er så enormt mange i samme situasjon, og det var så godt å få delt litt med hverandre. Tusen takk til alle som har delt, både på blogg og på Instagram. Vi er sterkere sammen vet dere, og det var så godt å kjenne på at vi er så mange som føler på de samme følelsene💗

I dag tar jeg grep, og har laget en avtale med Andrea om å starte dagen med en tidlig tur i skogen sammen. Jeg er straks på vei ut døra for å møte henne nå. Det gjør at vi får en liten treningsøkt, og samtidig får startet dagen tidlig. Opp, ut og i gang med dagen! Vi må gå/jogge med litt avstand, men det gjør ingenting. Vi er bare skikkelig glad for å ha laget en avtale som gjør at vi kommer oss opp og ut, får trent og samtidig sosial stimuli.

Bukse HER / Genser HER / Sneakers HER 

Etterpå skal jeg hjem å bake rundstykker, lage eggerøre, kaffe og dekke på til tidenes Helgefrokost – selv om det kun er tirsdag i dag. Denne skal skal bli fin, det har jeg bestemt meg for💗

Hva skal du gjøre for deg selv i dag, som sikrer at dagen din blir fin? Del med meg i kommentarfeltet🌸 Det trenger ikke være stort, kanskje bare at du skal gå deg en tur, lage en ekstra god kopp kaffe, unne seg selv noen minutter i sola for litt påfyll av vitamin D. Hva som helst, men sørg for at det er en bevisst ting du gjør for deg DEG for at DU skal få en god følelse i dag.

Jeg sender en stor god klem til dere alle sammen, denne dagen skal bli bra💗

 

Smiiiil, Maren 

15 kommentarer
    1. Startet dagen på en fjelltopp i 05 tiden. 1,5t med soloppgang, og maks tilstedeværelse. Etterfulgt av en deilig frokost hjemme på verandaen. Umulig å ikke få en god dag, etter en sånn start på dagen!

      Nyt dagen din, Maren!🙏

      1. wow det hørtes helt magisk ut!! Så deilig, og takk for at du delte det😊 NYT dagen din, håper den blir skikkelig fin videre også. Du har hvertfall hatt den beste starten😄😄 god klem til deg Luis

    2. I dag våknet jeg å følte meg litt daff, ble ikke noe stort med bevegelse i går da jeg holder på med en stor oppgave, så føler litt på dårlig samvittighet på grunn av det. Men nå sitter jeg her med kaffekoppen og etterpå blir det en gåtur før jeg kommer skikkelig i gang igjen. Til gjengjeld fikk jeg jo skrevet en del i går, men merker at kroppen trenger bevegelse. Pjuuuh..

      Klem i fleng <3

    3. Idag skal jeg gå opp en topp og ta med hengekøye. Fordi noen ting er ekstra vanskelig akkurat nå, og da hjelper det å skape kontraster. En topp når en føler seg litt nede, sol når det føles litt mørkt. Og jeg gleder meg!

    4. Jeg digger hvordan du tar grep i hverdagen din, og hvor mye du stråler! Gjett om det smitter på oss andre 😀 Ha en nydelig dag Maren!

    5. Hva er galt med din rygg? Fikk en skikkelig smell selv for 1 uke siden, og har ikke kunnet trene eller gå skikkelig siden… skikkelig irriterende sånn midt oppi alt annet for tiden!

      1. Nei vet ikke helt, er bare verk og vondt når jeg ligger i sengen. får ikke sove :/ tror kanskje jeg har for myk seng, vet ikke. men ja, typisk at det kommer nå🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg