I dag har jeg gjort noe helt crazy

Altså nå føler jeg meg helt crazy her jeg sitter. Jeg skulle bare en liten tur til sentrum for å handle inn litt småting til Bali. Du vet, en bok til å lese på flyet, Antibac +++ Vet dere hva jeg endte opp med å gjøre? KJØPE MEG EN NY IPHONE🧡 Ikke hvilken som helst iPhone, men den aller nyeste. iPhone 11 Pro, i den nydeligste olivengrønne fargen. Altså den er så vakker!!!

I min verden er det helt galskap å bruke så mye penger på en telefon. Selv om jeg har dette som jobb og lever av den telefonen, så føler jeg meg helt crazy her nå. Det som er stas er at det er et skikkelig bra kamera på den, så jeg håper å bruke den flittig på Bali, og ta masse fine bilder som jeg kan dele med dere🧡

Jeg måtte ha ny telefon, min var helt ødelagt og såvidt den var brukbar. Så det var ikke det at jeg sløser bort penger fordi jeg vil ha noe nytt, det var nødvendig, men likevel føles dette så crazy. Jeg føler nesten at jeg ikke fortjener den, siden jeg bryr meg så lite om tekniske duppedingser. hehe.

Så spørsmålet mitt er da, er det noen av dere som er litt Tec-geeks, og kjenner til den nye iPhonen? Har jeg noe bra i vente? Jeg får den nemlig ikke før på fredag, så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg har i vente. hehe😅

Ellers fikk jeg handlet inn det meste av småting jeg trenger til reisen. Det ble ikke bare én bok, men to! Jeg skal dele pakkeliste, nye innkjøp, bøkene og alt med dere i et blogginnlegg i helgen. Nå skal jeg kose med Leo, begynne litt på Balipakking, før det er gruppetime i kveld😊 Jeg gleder meg så! Det er den faste onsdagsgjengen, og nå er det faktisk 3 uker siden jeg har fått vært på den timen, så det gledes stort til å se dem igjen!

Hva har du gjort denne onsdagen? Jobb/studier? Skal du trene eller gjøre noe annet hyggelig i ettermiddag/kveld? Del litt med meg i kommentarfeltet, det er så gøy å høre litt om hverdagen deres🧡🧡🧡

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Å så utrolig gøy!! Det fortjener du, det ser ut som kameraet på den telefonen er helt fantastisk!

    2. Du får en telefon med knall bra skjerm, surround (spacious) lyd, vidvinkel kamera (inkludert selfies), 4 timer mer batteritid sammenlignet med iPhone Xs. I tillegg skal den tåle røffere behandling. Skal sjekke de nye iPhonene ut selv når de kommer til butikken 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg