I dag gruet jeg meg til å åpne bloggen

Reklame | Annonselenker

Åååå så gode dere er🧡 I dag gruet jeg meg nesten litt til å åpne bloggen, fordi jeg ikke rakk å få ut noe innlegg i går. Når jeg nå åpnet bloggen var kommentarfeltet overfylt med masse positive kommentarer. Jeg ble så lettet og så glad🧡 Tusen takk!!

Grunnen til at det ble litt stille i går var nemlig at jeg hadde BURSDAG, og dagen gikk i ett med mye hyggelig. Jeg hadde så lyst å starte dagen i dag med en heidundranes bursdags-vlogg til dere, men det tar så lang tid å klippe film at den surprisen må vente bittelitt🙏🏻. Jeg jobber på, og får den aller senest ut i morgen tidlig. Kan dere tilgi meg for at jeg var borte en dag, og at jeg ikke helt klarte å levere så raskt som jeg ønsket?

Jakke HER / Jeans HER / Sko HER / Genser HER 

Jeg gleder meg til å dele en ny video med dere straks. Jeg må få si tusen takk for at dere pushet meg til å starte med video, jeg synes det er så gøy og takket være dere fikk jeg endelig fingeren ut til å starte opp. Jeg hadde aldri turt å ta det steget uten pushing fra dere. Nå har jeg bare lyst å lage så mange gøye og gode videoer til dere🧡 I mellomtiden kan dere sjekke ut og gjerne abonnere på YouTube-kanalen min HER. Det ligger allerede masse videoer ute!!

Jeg får jobbe på videre her, så blir det hyppige og gode oppdateringer de kommende dagene!! Ha en nydelig tirsdag fine dere, og igjen tusen takk for at dere er så rause og snille med meg.

 

Smiiiiil, Maren 

 

14 kommentarer
    1. Kjære deg, vi klarer oss fint med 1 innleggs fri dag! Hehe! Det må du virkelig ikke tenke på! Du tar deg ikke så mange dager off fra bloggen i løpet av året akkurat! Du er rå! Gratulerer så mye med gårsdagen! 😀 Gleder meg til ny video! Klem! <3

    2. Herregud, tenkte ikke tanken heller, det så ut som du hadde en kjempefin dag via Snapchat/Instagram❤️ Og det fortjente du!! Gratulerer på etterskudd forresten. Du leverer så enormt mye bra, tror nok alle unnet deg en liten fridag fra bloggen igår. Fortsett som du gjør, du er super😃

    3. Ikke vær så streng med deg selv, Maren💛 Vel fortjent med en bloggfri dag for å nyte egen bursdag💛

    4. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd! 🥳
      Du hadde en fantastisk fin kjole på snap i går – hvor er den fra? 😍

    5. Hei Maren, jeg lurer på hvordan du gjorde det med familieselskap nå i disse dage? Har snart fødselsdag selv, og har lyst å treffe familien, men vet ikke hvordan det burde gjennomføres praktikk sett. Tar imot råd!

      1. Kommer en vlog nå om 1 time ❤️ var sammen kun med aller nærmeste familie, som jeg har truffet gjennom hele denne perioden. Vi var mest utendørs, og holdt avstand. det blir jo litt rart, men hyggeligere enn å ikke kunne ses ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg