Hvor sprek kan du bli på 6 uker?

Dette her har jeg hatt lyst å gjøre så lenge, og endelig åpnet muligheten seg. Jeg leter etter 12 personer som trenger en skikkelig motivasjons-boost, som per dagsdato føler seg i for dårlig form, og mangler gode hverdagsrutiner for aktivitet og kosthold.

Vi er nå godt i gang med det nye året, hvordan har det startet for deg? Har du kommet i gang med gode rutiner for trening og kosthold? Eller har det ikke helt blitt slik du hadde sett for deg? Jeg vil gjerne hjelpe deg!

Det blir trening med meg to ganger i uken, en økt med fokus på styrke, og en økt med fokus på kondisjon.
Hovedfokuset blir på trening, men det vil også bli rom for litt kostholds-prat for å skape gode rutiner i hverdagen. Vi trener helt uforstyrret på Spicheren treningssenter i helt egne lukkede saler. Alt av utstyr er tilgjengelig for oss, og jeg legger opp treningen, og tilpasser etter dine behov.

Jeg ønsker å hjelpe deg til å kjenne på treningsglede, og få oppleve at trening kan gi energi og skape overskudd.
Målet er å bedre din fysisk form, og det kreves ikke annet enn at du møter opp, og er motivert for en livsstilsendring.
Er du klar for en livsstilsendring? Og rett og slett investere i deg selv og din egen helse!

Tidspunkt:

Oppstart uke 9 (varighet 6 uker)
Mandager 15.30-16.30
Torsdager 17.30-18.30 

Pris:
2000,- for Spicheren-medlemmer 2500 for ikke-medlemmer. Dette inkluderer 6 ukers trening, 2 økter pr uke. Jeg oppretter også en egen gruppe for oss, hvor jeg kommer til å dele tips, råd, sunne oppskrifter, treningsprogrammer +++ med dere. Går du glipp av en time, vil jeg lage et eget program til deg du kan kjøre hjemme, eller på en annen dag på treningssenteret, slik at du ikke går glipp av noe.

Høres dette ut som noe som kunne passe deg? Da håper jeg du har lyst å være med. Jeg garanterer deg at det vil bli både effektivt, lærerikt, inspirerende og motiverende💪🏼😊

Les mer og meld deg på inne på Spicheren.no HER. 

Ikke nøl med å spør om alt du lurer på, enten i kommentarfeltet, eller send meg en mail på [email protected]. Ingen spørsmål er dumme❤️

 

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Heia☺ Eg flytter til Kristiansand snart, og dette er virkelig noe eg skal tenke på! Har så lyst til å komme ordentlig i gang med trening, og ble så glad da den prisen ikke var skremmende❤ Syntest det hørtest mega-bra ut faktisk😃💪Håper det blir så suksess at det kommer flere kurs😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg