Hverdagsprat

Reklame | Urban Pioneers

Genser HER og shorts HER

Den der hektiske mandagen dro seg godt inn i tirsdagen også, så da ble det sannelig ingen oppdatering til dere før sene kvelden. Denne dagen startet grytidlig, med en nydelig tur i Jegrberg. Jeg jogget og gikk opp til en topp som heter Holmenkollen, og det var virkelig en helt nydelig start på dagen. Turen er bare 3-4 km, men det var alt jeg trengte for go´følelsen i dag. Direkte derfra dro jeg for å holde gruppetime på spicheren. Metcon (crossfit) stodpå planen, en smekkfull time, med en haug av fantastiske deltagere. jeg storkoser meg som instruktør når jeg får en gruppe som jeg bare føler er der for å gi alt, og litt til. I dag var en sånn dag, med en sånn gjeng❤️💪🏼

Direkte derfra dro jeg avgårde for å henge sammen med verdens kuleste 9åring. Etterfulgt av badetur og strandkos med flokken. Så nå, klokken 22.45 sitter jeg her, og skal prøve å ta igjen det jeg ikke har rukket over i dag. Kunderapporter, mails og selvfølgelig oppdatere dere. Som er noe av et viktigste❤️

Alt jeg tenker på om dagen er Norgesferie, og det ser det ut som hele resten av Norge også gjør. Jeg har så lyst å ut på tur, men det er søren ikke lett å velg hvor man skal reise, og når. Hva man skal se, og hva som er helt overfylt av turister og ikke vits så bruke tid på. Så nå planlegges det til den store gullmedalje her.

Det gjør meg nysgjerrig, hva skal DU gjøre i sommerferien din i år? Del med meg i kommentarfeltet😍

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg