Hverdagsfavoritter

Reklame | Annonselenker

Det tok litt tid skjønne dere, men nå har jeg endelig klart å ta litt bilder av Nelly-pakken min. Dette er en skikkelig høst-pakke, og det er så mye fint🍂🍁

Deilige jakker, nydelige ullgensere, høstsko og nydelige topper. Dette tro jeg er en av de fineste pakkene jeg har bestilt. Høsten altså, så deilig ❤️

Kåpe / Sko / blazer / Hvit langermet / Jeans / Chelsa boots / kosedress

Singlett / Blazer / Kosedress / Kåpe / ullgenser / hvit t-skjorte / Jeans

Grå langermet / grå ullgenser / beige ullgenser / lang sort strikkejakke / veske / hvit bukse

Håper dere har hatt en finfin torsdag. Jeg har vært på farten i hele dag, og resultatet av det kommer i en ny vlogg etter helgen❤️❤️ Blitt skikkelig gira på vlogging igjen jeg nå, synes det er skikkelig gøy 😍

Nå er det natta her, batteriene må lades etter en hektisk dag! God natta og sov nydelig godt❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Nydelige bilder av deg, Maren💛💛 Du stråler💛💛 Ønsker deg og dine en nydelig helg! Klem💛💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg