Høydepunkt i 2020

Dette året går mot slutten, og selv om 2020 har inneholdt mye, så er det jo helt naturlig at det man vil huske best fra dette året er 12 mars 2020. Da alt endret seg. Jeg velger likevel å se på litt andre ting enn at Korona kom, og endret så mye for oss alle.

Jeg velger å trekke frem høydepunktene fra det året som straks er bak oss. For på tross Korona, så har dette året inneholdt så utrolig mye fint❤️

 

La oss ta en titt på høydepunktene i 2020

 

JANUAR

Januar bestod av mye trening, fine hverdager, gruppetimer på spicheren, og mye tid sammen med Magnus. Som ingen visste om på det tidspunktet. hihi❤️

 

FEBRUAR

Lanserte egne foto-presets, noe som var veldig stas. Hang masse med skjønne Andrea. Ellers bare masse jobb, og vanlige hverdager. Var også denne måneden utrolig mye sammen med Magnus, uten at det finnes noen bilder av det🙈

 

MARS

Startet for alvor med YouTube og vlogging, noe som var utrolig gøy! Jeg levde på panda panda og koste meg så med all den sunne gode maten der.

Mye gøy jobb med sosiale medier, og mye gruppetimer på Spicheren – før plutselig Korona kom…..

   

APRIL

Min bursdag HURRA🌸💗 Ble helt hekta på hjemmelaget smoothie (ble for dyrt å leve på ferdig kjøpt hele tiden). Arrangerte en stor fotoshoot for Abilica med masse flinke folk.

Jeg jobbet MYE i kulissene med å starte opp som online coach i Strongbody, som ble annonsert måneden etter.

 

MAI

Feiret 17 mai med fine folk🌸 Annonserte at jeg hadde startet opp som online coach hos Strongbody, og delte endelig første lille snikbilde med dere av Magnus💗

Favoritt gata i byen blomstret og livet var fantastisk fint🌸💗

   

JUNI

Forelska forelska forelska❤️❤️❤️❤️ Hele juni bestod av båtturer, holemturer, teltturer, og enormt mye tid sammen❤️ Spillkvelder med gode venner, masse jobb som ny coach og generelt bare en LYKKE måned☀️

    

JULI

Juli husker jeg som bare positiv. Vi dro avgårde på vår første litt lengre reise sammen (9 timer i bil hver vei, og 5 dager på tur). Destinasjonen var magiske Loen, og det overgikk absolutt alle forventninger😍

Vi hadde også en super herlig Oslo-weekend sammen. Dette var årets dedisert beste måned❤️❤️❤️❤️

 

AUGUST

Sensommer på sørlandet og flere herlige utflukter ❤️ Vi besøkte flere fyr i sørlandsskjærgården, og var masse sammen med både Magnus sin og min familie. Mye kvalitetstid med venner, og glade dager☀️🌊

 

SEPTEMBER

I september fikk jeg meg nytt kontor og brukte mye tid der. Det var en lettelse å endelig ha et sted å jobbe, kundemassen i Strongbody hadde gått over absolutt all forventing, og et kontor var et must!

Vi hadde også en helt nydelig tur til hytta på Hovden. September, men likevel så varmt at vi kunne gå i sportsbh på fjelltoppene☺️☺️

 

OKTOBER

Så kom høsten for alvor, og selv om det var mange fine dager så ble været kjipere og mørkere. Jeg arrangerte Trenings boost på Q42 her i Kristiansand, noe som var helt vanvittig gøy😅💦🤩  Alle korona-hensyn ble tatt, og det gikk så fint. Jeg gleder meg til det kan gjentas!!

Ellers var det kvalitetstid med gode vennepar, og mye tid på kontoret.

 

NOVEMBER

Mye tid hjemme! Jeg var i grunn bare på kontoret, spicheren og hjemme. Sånn sett ikke så mange høydepunkt her. Fint hverdagsliv med gode treningsøkter, fine turer utendørs og kosekvelder. ☺️

   

DESEMBER

Jeg kjøpte hus med drømmemannen, og lurte på om det gikk ann å dø av lykke 🙈❤️

Jeg la leiligheten min ut for salg, noe jeg synes var overraskende trist, fordi jeg er så glad i denne leiligheten. Brukte MYE tid på å tenke hus, og bablet om hus fra morgen til kveld med Magnus, venner og familie.

Så var et selvfølgelig alt rundt jul og julaften. Masse masse kos❤️🎅🏻🌲

 

Jeg ser tilbake på 2020 som et annerledes og utfordrende, men fint år. Det har uten tvil vært spesielt, og alt ligger tilrette for at 2021 bare kan bli bedre.

På tross av det kjipe, med all usikkerhet rundt Korona, avlyste jobber, avlyste treningsreiser og alle ferier osv, så har det vært så enormt mye kjærlighet i dette året, at jeg kan ikke annet enn å smile og takke for et nydelig 2020❤️

Tusen takk for følget gjennom 2020 mine fine, trofaste følgere. Dette året har mange valgt å legge ned bloggene sine, og dere har bedt meg om å vær så snill ikke slutte med bloggen. Det har til tider vært mindre oppdateringer her, men jeg lover dere at jeg ikke skal slutte😊 Jeg tar bloggen med meg inn i det nye året, og gleder meg til å ta dere med videre❤️

 

Takk for det gamle, og GODT NYTTÅR ❤️❤️❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Herlig og veldig gledelig at du skal fortsette å blogge👏💃🏻Godt nytt år til deg og dine🤩gleder meg til å følge reisen din videre 🥰du er skikkelig powergirl som jeg beundrer 💃🏻❤️

    2. Så koselig. 2020 har vært skikkelig utfordrende på såååå mange måter med både opersjon av celler man ikke vil ha #sjekkdeg, ekstremt mye jobb, karantene i julen bare for å toppe alt og tunge tak på jobben og rart sosialt år. Men har fått kjenne på mye bra å. Som kjærlighet og trygghet og gode kollegaer og fin familie. Og en gutt som har stått i alt dette med meg plutselig og som ennå er her. Du verden for et år. Herlig at du fortsetter å blogge. Det gledes.
      Godt nyttår og. Kos deg masse. You did good in 2020. Klem

    3. Når jeg leste dette innlegget tenkte jeg på hvilket ord som beskriver deg utenom «positiv», og det må være KOS! Du er flink til å kose deg, spre kos til folket og gjøre hverdagen/trening/mat/livet til mer kos! Jeg digger det! 😀 Godt nytt år skjønne du!

      1. Ååå det var super-koselig sagt❤️❤️ denne her kommentaren fikk frem det største smilet her nå. Det var ordentlig fint sagt❤️❤️❤️ tusen takk😍 stor god nyttårsklem til deg

    4. Det har vært en glede å følge deg i 2020. Jeg ser fram til å åpne bloggen din i 2021 også 😊 Godt nyttår!🌟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg