Høydepunkt i 2018

Tenk at jeg skulle sitte her på selveste nyttårsaften, med tårer nedover kinnene. Jeg gråter, men ikke fordi jeg er lei meg. Jeg gråter fordi 2018 har bydd på enormt mange gode minner. Slutten av 2018 har vært krevende og ganske vondt, og en dag skal jeg fortelle dere om det. Den dagen er ikke i dag. I dag skal jeg dele gleder og høydepunkt, gode minner og ting jeg har vært takknemlig for i året som har gått❤️

La oss ta en titt på høydepunkt fra 2018:

Los Angeles:

L.A lyser opp som et av 2018 sine aller største oppturer. FOR en tur, for en by og for en vanvittig opplevelse. Tusen takk til Mariann i 2 minutter som pushet meg til å bli med, og la tilrette for verdens beste tur. Takk til gjengen som reiste. Mariann & Aleksander, Rita, Bjørn, Linni, Kjetil og Nikolai – min L.A Family❤️

Treningsreiser:

Jeg har arrangert to treningsreiser sammen med min fantastiske partner Pia Seeberg. To smekkfulle camper, med opp mot 50 nydelige jenter på hver camp. Ny vennskap, bøttevis av inspirasjon og motivasjon. Flere av jentene har jeg kontakt med fremdeles, og det er så hyggelig. Jeg kan nesten ikke vente til årets camper, jeg gleder meg så mye at det kribler i hele kroppen🧡  Vi skal til Rhodos 19-26 mai, og til Kypros 23-30 august. Klikk på linkene hvis du vil lese om turene. (egenreklame)

Rosa sløyfe løpet:

Jeg er stolt over å få lov å jobbe med Kreftforeningen og Rosa Sløyfe løpet.  Det er en viktig og fantastisk fin sak, og årets løp ble så sterkt og fint på alle måter. Jeg hadde mitt eget lag, dannet i samarbeid med Skyr. Vi trente sammen i forkant, delte historier, støttet hverandre og hadde så mange gode samtaler. Alle i gjengen min hadde sin egne private historie relatert til kreft, og vi fikk et helt spesielt bånd❤️ På selve løpsdagen kom mormor å heiet på oss. Pappa kjørte henne ned, slik at hun kunne sitte i bilen og se løypen. Når vi kom løpende, kom hun ut av bilen, og viste sin støtte. Jeg har verdens fineste, sprekeste og mest fantastiske mormor.

Shapeup convention, ShapeUp Kickstart & ShapeUp weekend:

Jeg elsker å være trener, og jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn å få lov å jobbe med ShapeUp. Vi har gjort mye kult i 2018, og jeg har digget hvert eneste sekund av det. Tusen takk for tilliten og muligheten ❤️

København hos Celine:

Køben på besøk hos min beste venninne. Så fantastisk gøy på alle mulighet måter. Jeg gleder meg til flere turer i 2019. Det er kjedelig å ha en så god venninne, som ikke bor i samme by eller land, men samtidig er det så sykt gøy å ha noen å besøke!

                

Cannes med May:

I sommer dro jeg til Cannes med min gode venninne May. Soling, shopping, vin, god mat og masse latter. For en tur, og FOR ei dame❤️

Palmesus med jentene:

Palmesus var en magisk helg fra start til slutt. Hagevors først, også videre på festival. Koooos! Så mange fine folk, så mange gode minner. Så mye gøy musikk og så uendelig mange ubeskrivelige moments. La bildene snakke for seg, det var MAGISK!!

Sunnmørsalpene med Biotherm:

Jeg fikk oppleve Sunnmørsalpene på sitt aller aller beste, med en nydelig gjeng influensene. Vi ble invitert med av Biotherm som lagde det villeste opplegget for oss. Spektakulær natur, helikopter, det vakreste hotellet, spa, nydelig mat og en trugetur jeg aldri kommer til å glemme. Minner for livet!

Malaga med Triumph:

Jeg fikk dra til Malaga i 4 dager på jobb for det verdenskjente undertøysmerke Triumph. De lanserte en ny treningskolleksjon, og jeg fikk være med å lage reklamemateriellet for 2018. Jenter fra flere ulike land, og jeg som den eneste fra Norge. Det var en opplevelse, og jeg har aldri opplevd et så stort, så profesjonelt og så rått opplegg.

Abilica nattklubb på kick:

Når trening møter nattklubb – et helt sinnsykt kult prosjekt som jeg fikk med meg Abilica på. Vi teamet opp med Headliner, og sammen skapte vi det villeste, råeste treningskonseptet jeg har vært borti. En svær nattklubb, med en av landets dyktigste dj´er (dj Rudi) og det villeste lyd og lys innlegget jeg noen gang har sett. Dette er folk som virkelig kan sine saker, og det var “klyp meg i armen” øyeblikk gang på gang mens vi durte på med det sykeste treningseventet Kristiansand noen gang har sett. Vi skal gjøre det igjen – og jeg kan nesten ikke vente!!!

 

Bursdag og konsert med min beste venninne:

Jeg fikk se min beste venninne på scenen, når hun varmet opp for Julie Bergan, PÅ min bursdag. Hun drepte det der oppe, og var som en superstjerne. Jeg sang med og gråt om hverandre. Marion Woodseth – du er en stjerne!!!! Hun sang bursdagssangen for meg fra scenen, og det kommer jeg aldri til å glemme❤️❤️❤️❤️ ( senere varmet hun også opp for Sondre Justad – stor stas. #stoltbff )

Bootcamp med Maren Erdvik:

Jeg startet bootcampen i april 2018, og jeg hadde aldri i verden trodd det skulle bli det det har blitt. Nå i desember hadde vi julebord med den faste gjengen som alltid er på timene mine, og jeg får helt i klump i halsen av å skrive om dem. For en fin gjeng de er❤️

Det å ha den gjengen å trene med fast to ganger, hver enste uke, ha betydd så mye for meg. De er helt rå, og jeg er så stolt av utviklingen deres. Vi er blitt som en vennegjeng, på tross av helt ulike alder, livssituasjon og hverdagsliv. Det er akkurat det som gjør det så unikt og fint. Jeg gleder meg så til å pushe grenser og nå nye høyder med gjengen min, og enda flere nye medlemmer, i 2019.

Tidenes sommer på sørlandet:

FOR en sommer det var, og så mye kos vi gjorde. Jeg nærmest flyttet inn på svaberget med May, hadde utallige turer i båt, og masse kos i sola med fine folk. En sommer som aldri blir glemt, det var som å bo i syden her hjemme.

Bloggen og Egmont:

Jeg er blogger hos Egmont, og 2018 har bydd på mange spennende samarbeid og prosjekter , både alene og sammen med fine blogg-kolleger. Her håper jeg det tar enda mer av, og at 2019 blir et stort år på bloggfronten. Jeg er takknemlig for alle jeg har møtt på min vei, nye (og gamle trofaste) samarbeidspartnere og alle jeg jobber sammen med i dette sirkuset av en sosiale medie verden. Det er virkelig et sirkus til tider – men jeg ville aldri byttet det ut❤️

Kvalitetstid med mine❤️ :

Det har vært mye gode venner og gode minner i 2018. Jentekvelder, lage mat sammen, kino, konsert, ut å spise, reise, trene, gå turer og kosekvelder.

For ikke å snakke om kvalitetstid med familien. Det er de aller aller viktigste, og jeg har vært mer sammen med dem enn noen andre i 2018. Familien er flokken min, som absolutt alltid er der. En for alle, alle for en. Bunnsolide og trygge, absolutt alltid tilstede og med en bunnløs omsorg og kjærlighet. Fineste familien min, jeg er så ubeskrivelig glad i dem❤️

Lille Leo:

Enda et år med min magiske lille gutt. Jeg har så mye kjærlighet til denne lille tassen at det finnes ikke ord. Min lille skatt❤️Jeg gleder meg til et nytt år med masse kos, fine turer og rampestreker.

Ski og hytteturer på fjellet:

Det har vært så mage fine turer på hytta i 2018.Masse kvalitetstid med fine folk. Langrennsturer, bål, pølser, kakao og kos. Lange turer hvor man kjenner hvor deilig trening på ski kan være, og enda flere korte turer, med tantebarn, og hygge med bål, pølser og hovedfokus bare på å være ute i frisk luft.

Nå er sesongen endelig i gang igjen, og jeg gleder meg til en fin vinter på hytta i 2019.

Strongman Run:

Jeg var på lag med min storebror, og en rå gjeng med “fanger”. Vi gjennomførte 10 km løp, og nesten 30 hindrer. FOR et team. Vi kjører på i 2019 også, og jeg gleder meg sånn!!

Masse god marenmat:

Jeg har både laget og spist mye god mat i 2018, og begrepet #marenmat har vokst seg sterkere. La oss ta en titt på noen av mine favoritter. Du kan også sjekke ut #marenmat på Instagram, der ligger det masse godsaker.

                                                                        

2018 lærte meg mye, og selv om jeg ikke føler dette har vært helt mitt år, og  bølgedalene har føltes litt dypere enn toppene, så er jeg uendelig takknemlig. Takk for alt 2018, og velkommen 2019❤️

Hva har være fine høydepunkt i året som har gått? Del gjerne et høydepunkt eller to med meg i kommentarfeltet!

 

Smiiil, Maren 

 

 

10 kommentarer
    1. Koselig innlegg med mange fine opplevelser🥰 Vanskelig å bare finne noen få høydepunktet i året mitt, men de to beste må være å bli ferdig med utdanningen og å bli forlovet med verdens beste mann💗

    2. For et hyggelig innlegg! Jeg ble glad, imponert og rørt <3 Jeg har lest bloggen din fast i et par tre år nå, og jeg liker den veldig godt. Du virker som ei bunnsolid dame som virkelig lever som du lærer, med en flott balanse i både kosthold og trening. Ikke alltid jeg er enig i det du skriver, eller at alle tema opptar meg like mye, men da hopper jeg heller over, også går jeg spent inn dagen etter for å lese neste innlegg. Det siste året syns jeg du har tatt bloggen til nye høyder med kjempefine bilder og masse spennende temaer. Håper 2019 blir et nydelig år for deg, Maren, jeg skal iallefall følge spent med på både oppturer og nedturer. Klem fra meg <3

    3. Godt nytt år
      Kjekt å sjå alle høydepunktene dine for 2018 og alle di fine bildene på nytt. Håper det nye året blir bedre og at får minst like mange høydepunkt i år.

    4. Hei skjønne Maren, og takk for 2018! Du har vært en stor motivasjon og inspirasjon. Takk for at du deler oppturer og nedturer med oss. Føles nesten ut som du er blitt ei god venninne, følger deg på alt av sosiale medier for du motiverer meg så mye i hverdagen. du er god!

      1. Åå for en nydelig kommentar ❤️ Det er akkurat det jeg vil at dere skal føle! Jeg vil være som en venninne, og jeg vil at vi skal bli kjent. Så herlig, tusen takk ❤️ Dette var ordentlig koselig å lese!! God klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg