Hold på rutinene, og ta vare på huden din

Reklame | Oslo Skin Lab

Det er spesielle tider for oss alle, for meg har det blitt helt enormt viktig å holde på rutinene mine. Jeg tar The Solution kollagenpulver hver eneste dag, uten unntak! Det første jeg gjør når jeg står opp om morgenen, er å nyte en stor kopp kaffe med én porsjonspose kollagenpulver. Hver eneste dag🧡

Det er så magisk vær på Sørlandet om dagen, og det er så viktig å huske på å beskytte huden. Jeg bruker beskyttelse for huden fra utsiden med en god solfaktor, samt booster huden fra innsiden, med kollagen for å nøytralisere skadene UV-stråler har på huden. Det føles trygt og godt for huden min.

En ting mange ikke tenker på er at The Solution ikke bare har effekt på huden i ansiktet, men det er faktisk slik at huden på hele kroppen drar nytte av et daglig kollageninntak. Min erfaring med The Solution følgende:

🧡 Produktet har INGEN tilsetningsstoffer, det er kun helt rent kollagen

🧡 Huden på hele kroppen min føles fastere, og mest spenstig

🧡 Huden føles utrolig myk.

🧡 Jeg føler jeg ser mer vital og ”frisk” ut i huden i ansiktet. Jeg ser at jeg har mer naturlig glød enn tidligere.

🧡 Pulveret smaker overhode ingenting, og kan blandes i både vann og mat. Jeg blander det helst i kaffe eller smoothie.

🧡 Pulveret fungerer ikke kun i ansiktet, men over hele kroppen.

🧡 Forebyggende effekt på aldring av huden

The Solution passer for de som er i slutten av 20 årene, og oppover.

I disse tider er det jo også veldig fint at pakken kommer direkte i postkassen din hver fjerde uke. Det er ingen bindingstid her, og du kan når som helst si opp medlemskapet. Så enkelt, praktisk og greit!

Jeg har et supert tilbud til dere: Du får hele 60% rabatt på første pakke med 28 dagsdoser, og deretter 30% rabatt på de neste forsendelsene. Klikk deg inn HER for å få tilbudet🧡 

Du kan også lese mer om The Solution på Oslo Skin Lab sine hjemmesider HER. 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg