Hi, I´m jummy

Har dere sett en så digg lunsj? Dette står foran meg i skrivende stund, og jeg kjenner at humøret stiger bare av å se på den deilige grønnfargen på min smoothie bowl. Dette er et nytt sted som har åpent på torvet i Kristiansand. Det heter Panda Panda, og er virkelig verd å sjekke ut. Jeg har to møter på rappen her nå, også skal jeg i et møte i banken.

Er det bare meg som blir litt stresset før avtaler i banken? Det er et utelukkende positivt møte, men likevel blir jeg alltid litt nervøs. Hehe. I dag skal Geir, min regnskapsfører, være med meg, og det er så trygt og godt. Alt er bedre når Geir er med!

  

Er det noen som vet hvor det selges det redskapet som er brukt for å skrive dette på kaffen? Jeg ser for meg at det må være en slags form, også bare drysser man kanel over. Jeg har sett så utrolig mange kule varianter, men aldri funnet ut hvor jeg får tak i det. Tips meg gjerne<3

Disse smoothie bowlene gir meg inspirasjon til å prøve litt nye ting med min topping. Granateple, og økologisk hvit sjokolade. Mmmm!

Nå må jeg komme meg avgårde  her. Håper dere har en fin tirsdag:) Vi snakkes litt senere!

 

Smiiil, Maren 

7 kommentarer
    1. Ser så utroligt godt ut, og så koseligt med tekst på kaffen. Måtte google på kaffesjablong med ein gang.
      Håper du får ein strålande dag.

      1. Åå det husker jeg ikke sånn på kronen. Kjøpte til mamma og, så husker ikke helt totalen her. Hadde en juice og. Hmm. Tror smoothie bowl ligger på ca 99, og kaffe fra ca 30kr. Sjekk pandapanda.no , mener meny og priser står der❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg