Herlige høstnyheter + rabattkode

Reklame | Annnselenker Nelly

I dag fikk jeg en vanvittig gøy pakke i posten fra Nelly, og i tillegg til det fikk jeg en rabattkode til dere. Koden MAREN25 gir dere 25% på absolutt alt fra NLYbyNelly. Jeg bestiller nesten kun fra Nelly sitt eget merke, og alt dere ser på bildene under her er fra Nellys eget brand.

Jeg elsker de duse beige fargene, myke stoffene og hele den softe looken🌸

Rosa kosegenser / Rosa kosebukse / Beige tanktopp / Hvit kosedress / rutete skjorte / Jeans 

Sort jakke / Sort langermet med knapper / Grå ullgenser / Beige langermet med knapper

Koden MAREN25 varer kun i 48 timer, så her er det bare å kaste seg på hvis du ser noe du liker. Jeg elsker at prisene er så rimelige, og når man da i tillegg får 25% så blir det virkelig overkommelige og fine priser på alle plaggene.

Happy høst-shopping🍁🍂

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Fineste Maren!

      Helt urelatert, men jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en lululemon-tights etter at du har snakket på positivt om de. Lurte derfor på om det er en spesiell modell du vil anbefale? På forhånd takk, og god helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg