Helgens planer

Reklame | Annonselenker Nelly

Denne uken har gått så fort, og plutselig var det helg. Jeg har en ganske så fin helg foran meg hvor avslapping og lave skuldre står i fokus. Jeg skulle egentlig vært på vei til fjellet nå, men medan rimelig kjip værmelding fant jeg ut at det er bedre å kose seg hjemme.

FREDAG:

I dag skal jeg på en gruppetime sammen med flere andre. Det er en team-økt, og det er noe av det gøyeste jeg vet. Jeg presenterer dobbelt så godt når jeg er på lag med noen. Etterpå skal jeg hjem, dusje, stelle meg og rydde litt i leiligheten, før jeg får besøk på kvelden.

Taco står på menyen, masse snacks og seriemaraton. Jeg ser siste sesong av Gåsmamman nå, og det er SÅ spennende! I tillegg må vi se siste episode av heksejakt, og den nyeste episoden av Tynn is.

Jeans – Bikbok / T-skjorte – Calvin Klein / Jakke – Mäele

LØRDAG:

Lørdagen blir det nok en tur på trening ganske tidlig, og resten av dagen bare helgekos. God tid, ekstra god lunsj i byen, se litt i butikker og bare slappe av utover kvelden.

Jeg skal også jobbe en god del timer med mitt 6 ukers prosjekt. Jeg har 12 personer som skal trene med meg i 6 uker, og jeg jobber på spreng for å få ferdig opplegget for dem. De skal få både variert, effektiv og tilpasset styrketrening, og en god dose kondisjonstrening. Jeg gleder meg så til å sette i gang. Så mye av helgen går med til å jobbe med dette. Jeg skal møte gruppen for første gang på mandag, så det blir veldig spennende!

SØNDAG

På søndag skal jeg ta bilder med Morten, også håper jeg Andrea også joiner. Jeg elsker å ta bilder sammen med de to, det føles så naturlig og bare gøy! Ellers blir det mer jobbing med 6-ukers opplegget, og selvfølgelig dele intervalløkter med dere her på bloggen. Familien kommer hjem fra fjellet på søndag, så jeg håper å få sett dem også❤️

 

Hva er dine planer for helgen? Skal du noe spennende? 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Jeg lurte på om du kunne dele både korte og litt lengre intervaller på ellipse og ikke bare løping?
      Er i for dårlig form til å løpe enda, men håper å gjøre det litt senere og starte med ellipse <3

      1. Du kan alltid kjøre de samme intervallene på ellipse ❤️ Det er helt overførbart😄
        Planen er å dele mest løp, men også litt ellipse, roing, skiErg, vanlig sykkel og assult bike på sikt 💪🏼😅😍

    2. Hei Maren 😍
      Jeg ville bare si at bloggen din er en fryd å lese (hilsen fast leser i noen år nå). Du leverer masse topp og forskjellig innhold og leverer sånn på bilder! Digger når du legger blogginnlegg med casual look som denne, du stråler og formidler sånn utstråling 😄🤩 Heia deg! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg