Helgens planer

Reklame | Annonselenker

God morgen❤️ Her sitter jeg med kaffekoppen, og koser meg med de fine kommentarene deres å innlegget i går. Så utrolig gøy at det går ann å motivere gjennom et blogginnlegg. Yess!!

Jeg tenkte jeg skulle dele helgens planer med dere. Egentlig skulle jeg jo gjøre det i går, men da hadde jeg så sterkt behov for å snakke litt trening med dere, så da kommer det i dag i stede😊

FREDAG: 

I går var det bare kos hjemme med flokken. Som fredager flest stod taco på menyen, min absolutte livrett. Så utrolig godt! Etter mat var det snacks, serier og kos. Vi har begynt å se Broen igjen. Jeg har sett den før, men det er evigheter siden, og jeg husker ingen av detaljene spesielt godt.

 

Genser HER / Sko HER / Bukse HER

 

LØRDAG: 

I dag skal jeg i bryllup til min nydelige kusine. Ny kjole er på plass, og jeg gleder meg så. Før vielsen skal jeg en kjapp tur til sentrum for å fikse et par småting, også går resten av dagen og kvelden med til bryllup.

 

SØNDAG:

Egentlig ingen andre planer enn å slappe av, jobbe litt og ut å gå en lang tur, i forhåpentligvis fint vær. Blir det dårlig vær, så kanskje det blir en rolig treningsøkt innendørs.

 

Håper dere får en nydelig heg fine dere🌸 GOD HELG💗

 

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg