Helgens planer

FREDAG:

Jeg elsker jo å starte dagen med trening, men etter tidenes tyngste løpetur i går, som måtte gjøres om til gåtur fordi hele kroppen strittet i mot, valgte jeg å droppe morgenøkten og heller ha en rolig avslappende morgen. Jeg hadde en time hos frisøren klokken 10, og det ble en skikkelig opptur. Frisøren (Natalie på Huset i Markens) foreslo rett og slett at vi droppet å farge noe, og heller bare kjørte en helt naturlig look på håret. Hun mente at min naturlige farge var så fin og etterveksten var så minimal at jeg helt fint bare kunne ha min naturlige farge. Vi dempet det som var blitt veldig misfarget i solen, og gav håret en runde med skikkelig pleie og fukt. Men ettervekst og generelt farging av håret ble det sannelig ikke noe av. Litt kult egentlig synes jeg. Heia det naturlige!

Etter frisøren har jeg sittet å jobbet et par timer i byen, før det nå snart er tid for å fikse brynene hos Monica på B.unique hudpleie. Skikkelig velvære fredag dette her altså. Etter brynsfiksen står IKEA for tur.

I kveld blir det taco, smågodt og filmkveld med fine kjæresten min. Jeg gleder meg❤️

LØRDAG & SØNDAG:

Prosjekt kontor står på planen denne helgen, og jeg tipper det blir ny tur til IKEA og litt diverse andre interiør-butikker. Jeg har så lyst å ha det ferdig før mandag, slik at jeg kan starte uken på best mulig måte.

Jeg har funnet den skrivepulten jeg vil ha, og litt andre diverse ting. Jeg er så spent på hvordan det blir. Jeg har innredet alt i hodet mitt, og sett for meg hvordan alt skal bli, men det er jo ofte slik at det ikke alltid blir helt sånn man har sett for seg. Hehe.

Jeg har filmet en god del de siste dagene, og har en vlogg som skal klippes i løpet av helgen. I tillegg har jeg en spørsmålsrunde som skal besvares, og en gjeng med spente nye kunder som venter på kostholdsplan og treningsprogrammer.

En skikkelig joggehelg dette her altså, men vi skal nok få tid til litt sosialt med venner også, og definitivt en treningsøkt eller to.

 

Hva er dine planer denne helgen? 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så gøy. Gøy med en litt ny start på høsten med nytt kontor. I dag har jeg endelig en fri dag, startet med litt trening og nå blir det bare inne kos med film og serier resten av dagen. Og i morgen og resten av helgen får jeg besøk av en snill god gutt!!

      Har du litt film og serie tips å komme med? Kos deg.

      1. Så glad for at du har funnet kjærligheten Anja❤️❤️ Google Maren Erdvik serietips, lagt ut masse masse opp igjennom 😍 så nettop DNA og innan vi dør og mordene i sandhavn. Supre alle 3😄😄

    2. Så koselig med “Helgens planer’ igjen😃Den har eg savnet. Gleder meg til vlog❤ Eg må kjøpe matte-saker og forberede meg til uka da eg har begynt å studere matte igjen for å gjøre ferdig studiekompetanse😅😊

    3. Det høres ut som en fin helg☺️💜 Mine planer er å vaske leiligheten min, ta meg en løpetur, møte noen venninner og ellers bare slappe av🙌🏻☺️ Gleder meg til ny vlogg👏🏻 Ha en strålende helg🤗

    4. Hei! Slenger inn et treningsspørsmål her jeg 😁 Har du noen treningstips til en sterk rygg og særlig da øvelser til nedre del av ryggen ? 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg