Helgens planer

Reklame | Annonselenker

Plutselig var fredagen her igjen, jeg føler ukene går så ufattelig sent, samtidig som de flyr av gårde. Hvis det gir mening? Det er virkelig en merkelig tid vi befinner oss i. Jeg har bestemt meg for at dette skal bli en skikkelig fin helg, og vil dele planene mine med dere. Legg gjerne igjen dine helgeplaner i kommentarfeltet🧡

FREDAG

I dag er planen å få til en løpetur, og selv om motivasjonen ikke akkurat bobler over, så har jeg bestemt meg for at i dag bare gjennomfører jeg, uten å tenke eller kjenne etter for mye. Etterpå skal jeg ta en liten helgevask i leiligheten, og gjør det hyggelig her. Skifte på sengen, vaske klær, støvsuge og generelt bare rydde og vaske over. Så blir det en liten helgehandel med litt ekstra godsaker. I kveld blir det grillings hos mine foreldre, og det står hamburgere på menyen. Jeg gleder meg så!

LØRDAG

Lørdag har jeg egentlig ingen planer, men værmeldingen er fin så jeg har skikkelig lyst å bruke så store deler av dagen som mulig utendørs. Ut på langtur, med nistepakke i sekken. På kvelden er det uten tvil hjemmekos (selvfølgelig) med taco, hjemmelaget pizza eller nachos og favoritt serien nå for tiden. Vi er helt hektet på en ny serie. Den heter Condor, og du finner den på Sumo! En sterk anbefaling. Jeg må også få klippet ferdig “what I eat in a Day” vloggen til dere. Den skal jeg få ut i løpet av helgen uansett!

SØNDAG

Søndag er planen å sove lenge, lang god frokost med hjemmebakte rundstykker, egg, kaffe, masse godt pålegg, juice og full pakke. En rusletur ute i frisk luft og ellers bare slappe av. Jeg tipper vi fullfører hele Condo-serien på søndag, så da blir det nok ut å jakte en ny og spennende serie. Hjelpes så mye film og serier jeg ser i disse dager, men sånn er det sikkert for de fleste.

Jakke – HER  / Jeans – HER / Sko – HER / T-skjorte – HER

 

Jakken er utsolgt i de aller fleste størrelser, og fyker ut hver gang det fylles på. Et tips er å sette på varsel når den kommer inn igjen hvis du liker den. Du gjør det der du velger størrelse, klikk på “overvåk størrelse” og skriv inn mailen din. Da får du en mail når den er på lager igjen.

Hva er dine helgeplaner? Del med meg i kommentarfeltet🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Så gøy å høre om helgeplanene dine! Idag kom jeg meg opp i 6-draget, og selv om det fristet minimalt, var det SYKT digg å få gjennomført en god økt på morgenkvisten – så bare tenk på følelsen etterpå!!! Nå blir det skolearbeid noen timer, før en god helgehandel med godis og annet digg står for tur! Ikveld blir det grilling med et par venninner (utendørs). I morgen ser jeg for meg en langtur i skogen, samt en del skolearbeid.. Før det blir serikos og godt i skåla og glasset på kvelden<3 Ønsker deg en suuuper helg!

    2. Det høres ut som en veldig fin helg 🙂
      Her blir det skolearbeid, redesign av ei skinnjakke, serier (selvfølgelig :P) og en del turer ut.

      Håper du får en super helg!

    3. Hørtes ut som en perfekt helg. Her er det jobb helg på sykehuset. Men nå før kveldsvakt har jeg støvsugd og vasket badet, handlet inn god mat til helgen og nå skal jeg ta en liten hjemmetrening økt. Planen var egentlig å løpe en tur i solen, men kroppen var ikke klar for det, Jeg sover ikke særlig godt for tiden.
      Ellers blir det litt luft etter lørdags og søndags jobbing med film eller serier på kvelden!!!

      Kos deg

    4. Helt enig i at det går sent, men fort om dagen; i alle fall har denne uken vært sånn😅
      Mine planer for helgen er ikke så ulike fra dine egentlig, i dag skal jeg løpe meg en tur, kjøpe sykkel til kjæresten, og vaske og ordne min egen sykkel klar for våren. Regner med at det blir taco og et glass vin på kvelden☺️ I morgen skal jeg endelig møte noen andre enn min kjære; vi skal på tur i skogen med broren hans og kjæresten – gleder meg skikkelig til å prate med noen in real life! Og på søndag blir det nok lang og god frokost lignende din og litt serietitting😃 Vi ser for tiden på Ozark, mye mer spennende enn jeg hadde forventet da jeg så og hørte navnet, hehe.
      Gleder meg virkelig til helg! Håper fredagen og resten av helgen din blir super😍

    5. Hei,
      Jeg legger sjeldent igjen kommentarer på blogger, men nå må jeg bare kommentere. Altså, det er så deilig å klikke seg inn hit hver dag! Det er så herlig å bli truffet av inspirasjon, ekte glede og herlig ærlighet. Tusen takk for du poster daglig og sprer så mye positiv energi!

      Endelig har nedbøren sluttet i Trøndelag, så er er den eneste planen på agendaen å være mest mulig ute før hjemmekontoret venter på mandag igjen.

    6. Syntes du er skikkelig flink til å oppdatere bloggen med varierte og inspirerende innlegg🥰 høres ut som en herlig helg! Selv skal jeg gå mine daglige trilleturer i finværet og grille sammen med familien, med god avstand😊🥰 God helg🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg