Helgens planer

Reklame | Annonselenker

Tusen takk for at dere heier på meg når det gjelder video-blogging. Dere har gitt meg bittelitt selvtillit på noe jeg totalt manglet all form for tro på meg selv på. Det er jeg så takknemlig for. Fy søren for en fin gjeng dere er, tusen takk💗 Jeg har straks klar en helt ny video til dere. Første del er drøye 20 minutter med spørsmål fra dere og svar fra meg, siste del er et skikkelig gøy treningsprogram med strikk. Mange deler strikk-program nå for tiden, og derfor har jeg virkelig prøvd å finne noen nye og litt annerledes øvelser. Jeg gleder meg til å vise dere det💗 En så lang video tar litt tid å redigere, så den kommer forhåpentligvis i løpet av morgendagen.

Det er rare tider, og det skjer jo ikke veldig mye, men jeg liker å holde på faste ting her på bloggen, og vil derfor dele helgens planer med dere. Dette er et innlegg jeg ofte har på fredager, og vanligvis har jeg litt mer spennende ting å dele enn jeg har nå, men vi kjører på likevel.

Bukse HER / T-skjorte HER (På salg til kun 137kr)

 

FREDAG: 

I dag startet jeg dagen med 10km i skogen. Det er min lykkepille og energi-innsprøytning i disse tider. Jeg bruker godt over en time på turen, løper helt rolig, går i de bratteste motbakkene og bare koser meg. Det er en helt magisk tur for meg, og jeg er så glad for at jeg har muligheten til å ta disse løpeturene. Ellers har jeg brukt store deler av dagen på å filme og klippe den nyeste videoen til dere. Det er så gøy, men samtidig en skikkelige tidkrevende prosess, jeg gleder meg til jeg blir flinkere og mer effektiv.

Nå er det hjemmelaget pizza, masse snacks og serie på planen. Vi har begynt å se en ny serie, og den er så vanvittig gøy. LINCOLN RHYMES – the bone collector heter den, og dere finner den på Viaplay.

LØRDAG: 

I morgen er planen å sove litt lenger, nyte en lang god frokost, etterfulgt av en styrkeøkt. Det blir minimalt med styrke for tiden, så i morgen har jeg veldig lyst å få inn en god økt. Etterpå blir det noe så vårlig og hyggelig som å forberede en båt til sesongen, og en god tur i skogen. På kvelden blir det ny kosekveld, med god mat og mer av favoritt-serien.

SØNDAG: 

Vindusvask (kanskje jeg heller må gjøre det på lørdag, søndag er vel ikke akkurat dagen man skal vaske vinduer?) og litt rydding her hjemme. Mandag morgen kommer nemlig lokalavisen hjem til meg, for å lage en sak. Jeg gleder meg masse! Jeg håper å få inn en liten rusletur i skogen også. Resten av dagen og kvelden blir som de andre kveldene. Det blir mye sofahygge og seier på kveldene, men sånn er det nok for oss alle i disse tider.

 

Har dere noen hyggelige planer denne helgen?🌸

 

Smiiiil, Maren

7 kommentarer
    1. Jeg virkelig elsker vloggene dine🤗 Et tips er kanskje å publisere på faste dager, eller ha mål om en i uka så det ikke blir mange i starten også stopper det litt opp etterhvert? Bare en tanke, jeg elsker å se dem!!🤗 Ha en nydelig helg💛💛

      1. Se bort fra meningene mine her, Maren : tenkte meg ikke ordentlig om😊 Gjør det som føles rett for deg : jeg virkelig ELSKER vloggene dine!! Klem💛💛

    2. Så koselig innlegg. Gøy med vlogg fra bloggmesteren. I går hadde jeg en dag med null energi og mange tanker og dagen bare ble surret bort. En løpetur på kvelden hjalp, og i dag har jeg bestemt at denne dagen skal bli bra. Skal løpe en langtur, kjøpe påskeegg til mamma og pappa, se Hamilton på TV og pynte litt til påske før det blir kahoot kveld med jentene på nettet i kveld. Det går opp og ned, hjelper at det er sol i dag og nesten vindstille!!
      Klem

      1. Det selges enda på butikkene, men nå så jeg at de frarådet folk å kjøpe smågodt til påske. Så det blir nok heller sjokolade og godteri med papir på fra nå av🧡❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg