Helgens planer

Reklame | Annonselenker Nelly

Bukse HER / Sko HER / T-skjorte HER / Jakke lignende HER

Plutselig var det lørdag før jeg fikk oppdatert dere på helgens planer. Denne uken her føler jeg bare har flydd forbi, vips var det helg igjen. Denne helgen er fylt med hyggelige ting, både sosiale og helt avslappende planer.

FREDAG:

I går startet jeg dagen med å holde en vikartime på løp. En ordentlig gøy time, som jeg koste meg skikkelig med. Det er så gøy å ha litt vikartimer innimellom, og møte nye medlemmer som man ikke har hatt på time før. Økten jeg kjørte tenkte jeg å dele med dere i morgendagens “løp med maren” spalte.

Etter timen ble jeg sittende på et kontor på senteret jeg jobber på, og jobbe med diverse prosjekter, bloggen, bilderedigering, svare mail osv. Utenfor strålte solen, og jeg tok en spontan avgjørelse om å utsette resten av jobbingen til senere i helgen, og komme meg ut i solen. I over én time ruslet jeg rundt i vakker natur, med sola i fleisen. For et påfyll av energi det var! Deretter var det tilbake på senteret for en team-økt med den faste fredagsgjengen. En hard og utrolig gøy crossfit-time. Programmet kan dere se HER.

På kvelden var det personalfest med de ansatte på Spicheren treningssenter. Veldig koselig å se alle sammen, i noe annet enn svette treningsklær og i jobbmodus. Det var nydelig mat, laget av sjefen sjøl. Kake, godsaker og utrolig morsom underholdning i form av leker. Jeg er takknemlig for å være en del av dette fantastiske senteret, med så mye bra folk.

LØRDAG: 

I dag våknet jeg av en melding “du har stått på venteliste, og har nå fått plass på løpetime med Trine Mjåland klokken 10 “. Jeg hadde glemt at jeg satt meg på venteliste på den timen, og jeg var uansett så lang ned på listen at jeg aldri hadde vurdert tanken på at jeg skulle løpe i dag. Vel, det var bare å komme seg opp, og sprette avgårde til trening. Så godt å få inn en økt, når det egentlig ikke var planlagt.

Etter trening kom mamma hjem til meg i leiligheten, og her er hun enda. Vi rydder og koser oss, lager systemer, vasker og organiserer. Mamma er helt rå på å lage system i kaos, og når hun kommer på rydde-besøk skal jeg love dere at det går unna. hehe. Jeg har hatt fokus på å finne klær til klessalget i morgen, og er nå oppe i hele 9 søppelsekker med klær! Det blir et heidundranes klessalg.

Nå skal jeg straks avgårde på en hyggelig middag med fine folk, også blir det rolig kosekveld her hjemme i kveld. Bare Leo og meg❤️ Vi skal se film, kose oss med litt snacks og bare kose hele kvelden.

SØNDAG: 

I morgen er det klessalg som har fokus, og jeg gleder meg så til å få solgt unna masse klær, hilse på masse nye folk, og ha en ordentlig koselig søndag. Klessalget er fra klokken 13-15 på Spiregården i Kristiansand. Dronningensgate 52. Jeg selger ingenting over 200kr, og har det aller meste til 50 eller 100kr. Størrelsene er typisk S/M/38, størrelsene vi selv bruker. Det blir både masse treningsklær, sko, vesker, jakker, mye fine kjoler, bukser, skjørt, jakker, gensere, topper +++. Håper så mange som mulig tar turen😍 Ta gjerne med egen handlenett!!

Etter klessalget skal jeg fortsette ryddingen her hjemme, og jobbe litt. Det er alltid godt å være i mål med alle ting før en ny uke starter. På kvelden blir det hygge med fine folk, noe god mat og totalt avslapping. Akkurat slik jeg liker det best!

Har du noen hyggelige planer denne helgen?❤️

 

Smiiil, Maren 

1 kommentar
    1. Høres ut som en drømmehelg 🙂

      Her ble det aking og utelek med ungene lørdags formiddag, besøk av nevø og et tappert forsøk på å få det verste av klesvasken unne før helgen forsvant hehe.

      Kunne så gjerne tenkt meg å vært med på klesalget ditt men bor for langt unna. Ble du kvitt alt eller legger du noe ut på tise eller lignende?

      Alltid like kjekt å titte innom bloggen din for du er så smilende og blid som faktisk smitter over gjennom lesing og skolling 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg