Helgens planer

Reklame | Annonselenker

Heiii og god fredag venner❤️

I dag har jeg skikkelig fredagsstemning på kontoret, på den måten at jeg er i skikkelig godt humør, jobber effektivt og har hatt koselig besøk her. Andrea stakk innom for å si hei, og det ble jeg så glad for. Savner allerede å ha henne her som min kontorkollega. I tillegg har jeg hatt besøk av Shalam Women her, som kom å hentet alle klær som var igjen etter klessalget. De ble så glade, og jeg ble enda gladere for å kunne få lov å bidra🙏🏻

Så sånn er stemningen her i dag, og det er skikkelig godt på en fredag. Planen videre i dag er å jobbe et par timer til her på kontoret, for så å ta en liten tur til byen og handle litt. Jeg har både lyst på nye blomster, litt ekstra god middag og plukke opp en spennende pakke som ligger å venter på meg👏🏻👏🏻 Så blir det fredagskos og totalt avslapping hjemme sammen med Magnus❤️

Blazer HER, Singlet HER, Jeans – Cubus

På lørdag blir det en treningsøkt på morgenen, før vi skal til byen en tur for å spise lunsj og titte litt rundt. Null jobb og bare fri hele dagen. Det skal bli så godt. I tillegg er det meldt ganske greit vær, og det gjør meg så glad, for regnet spruter utenfor vinduene her nå.

På søndag har jeg booket et rom for å spille inn treningsvideoer til kundene mine, så mesteparten av dagen går med til det. deretter må det klippes og redigeres så jeg har ikke lagt så mye andre planer enda, da dette kan ta tiiiid. Søndag er familiedag, så jeg håper det blir en middag eller kaffekos hos noen i familien😍

 

Har du noen koselige planer i helgen?😊

 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. For en perfekt helg!!! Kos deg. Her er det jobbhelg men ut å spise på søndag med noen venninner, med corona trygge avstander.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg