Helgens planer

Reklame | Sponsede klær

Hei venner❤️

Plutselig var det fredag igjen, og ingenting er bedre😊 Jeg startet dagen grytidlig, med å finne og teste ny musikk til løpetimen min. Det resulterte i hele 10km på mølla, så jeg tror jeg tør påstå at den musikken funker gull!! Det føltes som bena fløy over mølla, så nå skal jeg bruke litt tid på å sette sammen oppvarming, hvoveddel og nedtrapping, så blir det ny musikk på alle neste ukens timer.

I skrivende stund sitter jeg på Panda Panda med min faste favoritt, dobbel latte på havremelk. Her blir jeg sittende et par timer for å jobbe med rapporter fra kunder, nye planer og redigering av en film til en samarbeidspartner. Etterpå er det opp på kontoret en tur for å gjøre ferdig et lite prosjekt der oppe.

I kveld skal vi på middag til et vennepar, og jeg har ikke ord for for mye jeg gleder meg. Det er så lenge siden jeg har sett dem, og dette er en av mine virkelig nære gode venninner❤️

Dette her er et nytt merke jeg har fått lov å teste. Det heter Ninepine og det er SÅ fint! Jeg elsker tightsene, båt ei stoff og passform. Genseren er helt nydelig, myk og god, i den fineste fargen. Selges hos Girlofnorth.no

 

LØRDAG: 

Lørdagen blir det fokus på å forberede klessalg, og heldigvis har kjæresten min en varebil, for den lille bilen min hadde blitt overfylt av alle klær som skal md, stativer, kleshengere osv. Det er så myte klær som skal selges, så jeg håper så mange som mulig kommer på Søndag. Ingen priser over 100kr, og SÅ mye fint som selges.

Jeg satser på å bli ferdig med alt litt tidlig, sånn at vi også rekker en god treningsøkt og skikkelig kosekveld med film, god mat og snacks på kvelden❤️

 

SØNDAG: 

Da er det tid for klessalg + en stor gøy give-away på bloggen!! Andrea og meg kommer til å være tidlig på plass for å rigge og fikse, men selve klesvalget starter klokken 12.00. Adressen er: Kongsgård alle 59, og har du lyst å komme må du melde deg på ved å sende en mail til: [email protected].

Dette gjør vi for at alle skal føle seg trygge, og at vi har mulighet til smittesporing. Det er veldig god plass der vi har klessalget, så avstand er ingen problem, og vi har masse tilgjengelig håndsprit.

Etter klesvalget blir det ryddings, levere resterende klær i en klescontainer også blir det litt jobb for å forbedre den kommende uken, deretter bare kos med fine folk resten av kvelden.

 

Har du noen koselige planer denne helgen? 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei, Maren😊 Ligger noen av spillelistene dine tilgjengelige på spotify? Trenger litt ny inspirasjon🙈 Ønsker deg og dine en super helg !! Stor klem💛

    2. Så herlig. Her blir det jobb helg, men får besøk av en go gutt også som venter på meg når jeg kommer hjem fra jobb. Så sammen skal vi spise god mat og bare slappe av før jeg skal på jobb igjen! Og skal nok få han til å se på skal vi danse!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg