Helgehandel og kosehelg

Det er en solid forskjell på min helgehandel og hverdagshandel, og det synes jeg er å deilig. Spesielt i min jobb, hvor helg og hverdag sånn rent jobbmessig kan føles veldig like, så er det godt å synliggjøre forskjellen med litt ekstra god mat, litt senere kvelder, ekstra kos og hyggelige planer.

I går etter fredagshandelen, så knipset jeg noen bilder av handleposen. Her er det så mange av mine favoritter. Lompepizza er klar for å lages helt i enden av bildet, de skulle senere bli toppet med karbonadedeig, og ost, og noen med Parma, pesto, mozzarella og ruccola. Melkesjokolade, popcorn, Sørlandschips, masse frukt, vanilje Kesam, Pepsi Max, sjokolademelk, kaffe, pålegg ++++. En ordentlig deilig helgehandel i mine øyne. I tillegg til dette blir det hjemmelagde rundstykker, ferskt brød og egg til helgefrokosten.

Selv om jeg koser meg litt ekstra i helgen, så beveger jeg skrotten også. Jeg var på en crossfit-inspirert økt i går, og skal på en 60 minutters intervall i dag (hurra for at foten er så god at jeg endelig kan delta på disse øktene ingen). Så selv om det blir både sjokolade og chips, så trenger ikke det betyr at man må være helt slappfisk. Jeg elsker å trene i helgene, jeg har bedre tid og ofte litt mer overskudd.

Nå på morgenkvisten sitter jeg her å koser meg med kaffe, og jobber litt med noe jeg skal fortelle dere til uken. Det er noe mange av dere har etterspurt. Jeg tror og håper det blir stormende jubel i kommentarfeltet ❤️

Ha en deilig lørdag venner!

 

Smiiil, Maren

 

7 kommentarer
    1. Hei! Kan du dele økten du hadde i dag på 60 minutter? Har alltid lurt på hvordan man feks. kan legge opp intervaller til en så lang tidsperiode. 🙂

    2. Noe av det beste med deg er at du er så genuin.
      Du er en stor inspirasjon innen trening, samtidig som du har beina planta på jorda.
      Du fronter en sunn livsstil som også inneholder kos. Det er så viktig i dagens samfunn.

      Håper du har hatt en strålende helg. Jeg skulle gjerne kjent deg på ordentlig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg