Hei Oslo

Reklame | Annonselenker

I skrivende stund sitter jeg i hotellresepsjonen på Comfort Grand Central, nyter en kopp kaffe og planlegger dagen min. Jeg skal gjøre en spennende foto-jobb her på hotellet i dag, og er så spent på hvordan det blir. Jeg deler selvfølgelig resultatet med dere senere. Hovedgrunnen til at jeg er i Oslo er selvfølgelig ShapeUp Convention som finner sted i morgen. Jeg skal ha så mange gøye timer, og gleder meg noe helt enormt. Det blir Bootcamper i flere ulike vrianter, og en svettefest som er lagt opp så heftig at jeg blir svett bare av å tenke på det. hehe😅💦💪🏼

Jeg skal ta med meg kamera og dokumentere så godt jeg kan. Øktene mine skal dere selvfølgelig få uansett! Jeg tror virkelig de vil falle i smak hos dere også.

Ellers blir Oslo fylt med masse jobb denne gangen, og dessverre minimalt sosialt. Sånn er det noen ganger, men heldigvis får jeg en overdose av sosial stimuli på Convention i morgen. Ingenting i hele verden er gøyere enn å møte så mange blide, treningsglade, energiske og flotte jenter, som man gjør på denne typen treningseventer. Åååår som jeg gleder meg❤️

Denne røde genseren jeg har på bildene hadde jeg på meg når jeg reiste hit, også fikk jeg en snap av en jente som hadde sett meg på flyplassen og lurte på hvor genseren var fra. Jeg må le, sosiale medier funker på de artigste måter. Veien til kommunikasjon blir så kort og enkel😄 Genseren er altså fra Nelly, og er nå på 50% rabatt. Den koster kun 149kr. Den finnes i 5 ulike farger, og du finner den HER. I tillegg til at mye er på salg, så har Nelly en rabattkode ute nå som gjelder på alle varene fra alle de ulike Nelly by Nelly brandsene. Så ta turen inn HER å kos deg med rabattkoden: NELLY15

Nå skal jeg få sjekket inn her, komme meg opp på rommet og forberede meg litt til fotoshooten på hotellet. Dette blir så spennende, og det har jo selvfølgelig noe med trening å gjøre💪🏼😅

Mer fra denne kanten senere mine venner! Ha en magisk fredag så lenge❤️

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg