Hei fra påskefjellet

I dag har jeg kjørt opp til hytta helt alene, og for mange så høres det overhode ikke ut som noen big deal. Det er jo i grunn ikke det heller, jeg har bare aldri kjørt den nesten 3 timer lange turen opp til fjellet helt alene før.

Det var en skikkelig fin tur, med kaffe i koppen, podcast og strålende sol. Leo oppførte seg så fint på turen, og lå i buret sitt hele veien.

     

Nå er jeg altså på plass på hytta på Hovden, og selv om jeg ankom i formiddag så føles det som jeg har vært her lenge allerede. Det skjer noe magisk her oppe, skuldrene senkes, og alt går i litt saktere tempo. Det er så godt!

I dag har vi kost oss med påskefrokost, pølser på bålpanne, etterfulgt av hjemmelagde lapper og kakao i sola. Påskegodteri hører selvfølgelig også med. Været er helt ubeskrivelig, med strålende sol fra skyfri himmel, og så varmt at man kan sitte ute å virkelig sole seg.

Formen min er langt fra optimal, og det blir dessverre lite ski på meg denne påska. Jeg har en kraftig virusinfeksjon på lungene, og kan derfor ikke gjøre noe som er veldig fysisk anstrengende. ( om det er utfordrende for meg? JA!) Jeg gjør det beste ut av det, og koser meg i hytteveggen. Med små barn på hytta er det heldigvis ikke de lengste turene på noen av oss, så jeg er ikke lenge alene. Vi koser oss sammen, og det blir påske med masse kvalitetstid med familien i fokus.

Nå står taoen på bordet, og første kveld sammen på hytta skal nytes. Håper du har en fin påske, og koser deg med hva enn du har valgt å gjøre denne påsken❤️

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg