Hei fra Oslo

Heii❤️ Jeg rakk ikke å oppdatere dere her i dag før jeg reiste. Nå er jeg altså fremme i Oslo, og skal i gang med tidenes møte-runde. Jeg skal innom flere samarbeidspartnere, før jeg avslutter med en befaring på lokalene fr morgendagens ShapeUp kickstart Convention.

Jeg skal holde #skyrøkta, og er så stolt over å få lov å holde akkurat den timen. Jeg har satt sammen tidenes program, og hvis tiden strekker til ( les: jeg SKAL få det til) så skal jeg filme hele økten til dere, og dele den på Instagram. Høres ikke det bra ut? Så kan dere som ikke får delta i helgen, også få lov å teste!

  

Jeg hadde bare lyst å innom å hei, og god helg! Følg gjerne med meg på Instagram og snap i løpet av helgen (dere finner meg på @marenerdvik) Jeg lover dere masse spennende oppdateringer fra en sporty helg i Oslo.

Nå må jeg komme meg avgårde til en avtale her, heng gjerne på, jeg tar dere som sagt med på dagen min, via Insta og snap. Ses der❤️

 

Smiiil, Maren

7 kommentarer
      1. Nei ikke filmen dessverre, for den er for dårlig kvalitet for blogg-formatet ( filmet superfort etter timen min, med mobil bare) men kan skrive øvelsene og dele programmet selvfølgelig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg