Hei fra hytta

Heii fra hytta på Hovden. Vi kom opp i går, og brukte hele kvelden til å pakke ut, varme opp hytta, lage hjemmelaget pizza og bare slappe på sofaen med utsikt til de mektige fjellene her oppe. I natt sov jeg i 8,5 timer, og det kan jeg faktisk ikke huske sist jeg gjorde. Så vanvittig godt og etterlengtet❤️

Dagen i dag har vi brukt utendørs, med en nydelig topptur, bading (!!), soling på verandaen, lunsj på bålpanne og nå er det straks taco, godteri og “Skal vi danse” på hytta her.

Jeg har prøvd å lage en vlogg fra turen, så får vi se hvordan den blir.  Jeg tenker jeg begynner å klippe på den i morgen, og prøver å ha den klar i starten av uken😊😊 I mellomtiden kan dere se på disse små snapshotsene fra helgen så lagt. I tillegg kommer det en helt ny vlogg i morgen, filmet på torsdag og fredag.

 

Vært er helt vanvittig fint her oppe, med strålende sol fra skyfri himmel. Tenk at vi kunne bade, og gå på tur i kort topp og shorts langt oppå fjellet. For en vidunderlig høsyhelg i fjellet 🍂🍁

Ha en nydelig helg, fineste dere❤️ Gleder meg til å dele to vlogger med dere de neste dagene😊

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Ser helt fantastisk ut med det fine hytteværet som dere fikk🤩
      Og du stråler og ser veldig lykkelig ut, dere kler hverandre🥰 Ha en fin søndag og nyt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg