Hei fra Frankrike

Reklame | Annonselenker

S T. M A X I M E

Hei og god morgen fra deilige Frankrike. Jeg har akkurat våknet til dag to her i huset og er så klar for en ny dag. I går var været litt overskyet og kjipt, så vi brukte dagen til å komme ordentlig på plass i huset, før vi tok turen til nydelige St.Maxime, en by som ligger like ved der vi bor.

Vi ruslet rundt i gatene, spiste god lunsj, så på folk, shoppet litt og spiste tidenes is. Sist nevnte var uten tvil høydepunktet. Har du sett en finere is? Det er en rose, med fire ulike smaker, og en makron for å toppe det hele. Det er jo nesten et lite kunstverk. Vi stod å så på når de lagde dem, og hemmeligheten er en helt rett is-skje, som på en måte kutter isen, også danderer de den i kjeksen. Jeg hadde aldri klart det uansett om jeg så hvordan det ble gjort. hehe

Jeg hadde med kamera, og knipset litt bilder, men ikke så mange. Mine to nydelige tantebarn har ankommet Frankrike nå, og jeg koste meg så med å leie hender, bære rundt, klemme, kose og se i alle retninger det ble ropt ” seeee tante Maren”. Så kamera fikk ligge i går, noen ting er rett og slett bare viktigere🧡

Leo skjørt utsolgt, men lignende HER og HER

I dag er sola tilbake, og været er helt nydelig. Nå venter straks en liten morgentur, en lang frokost på fransk vis, med baguetter, bie, syltetøy og masse annet godt. Resten av dagen blir soling, lek i bassenget ( jeg kjøpte tidenes badedyr og badeleker i går) og bare nyte ferieliv i huset.

Jeg jobber med flere store prosjekter, og kommer nok til å kjøre en miks av sol, bad og lek, og innetid, Mac og telefonmøter. Men det er jo helt perfekt, ingenting er bedre enn å kunne ha kontor på en sånn her plass❤️

Har du en fin start på uken? 

 

Smiiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Det ser ut som du koser deg veldig på ferie. Leier dere hus ved rivieraen eller eier foreldrene dine? Det ser helt nydelig ut 😍

    2. Den isen så helt nydelig og god ut 😍
      Kjempe kul bade dyr du har kjøpt.
      Drømmer om familie tid, ferie og sol og varme eg no 🙂 Håper du får ein strålande dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg