Har jeg tenkt på å slutte?

Først var det Emilie Nereng (Voe), så var det Sophie Elise og Marthe Borge , så kunne Pilotfrue melde om at hun tar en pause fra bloggen på ubestemt tid, og kanskje aldri kommer tilbake. Jeg har fått en del meldinger fra følgere som lurer på om jeg tenker å gjøre det samme, om jeg ser enden på denne blogg-reisen, som snart har vart i 10 år…..

Slik det ser ut akkurat nå kan jeg ikke se for meg en hverdagen uten bloggen. Jeg har drevet denne bloggen i 9 år, og den har vokst sammen med meg, og vært med meg gjennom så mange livsfaser. Bloggen var med meg gjennom tiden i Oslo, leilighetskjøp, samboerskap, utdannelse og samlivsbrudd. Bloggen var med meg da jeg flyttet hjem, angret og flyttet tilbake til Oslo igjen. Bloggen var med meg gjennom nytt leilighetskjøp, helt på egen ben. Gjennom hverdagen som fulltids PT på et av Oslos mest besøkte gym. Bloggen var med gjennom oppturer og nedturer, hjemlengsel og glade storby-dager. Bloggen ble med meg gjennom avgjørelsen om å bli sykepleier, og endelig hjemreise med enveisbillett til sørlandet. Gjennom hele sykepleierutdannelsen, nytt forhold, uendelig med reiser, eventer, enormt mange treningsøkter, spennende sunne oppskrifter, og store opplevelser. Bloggen var med meg gjennom enda et brudd, vonde tider og veien tilbake til glade, lette og positive dager.

Bloggen har vært min arbeidsplass, min hobby, og mitt deilige fristed i en årrekke, og jeg kan bare ikke se for meg at det skal være slutt nå. Jeg er ikke klar for å gi slipp, og jeg kan betrygge dere med at jeg ikke kommer til å gi slipp heller. Tiden er ikke inne for å si farvel til bloggen. Jeg kjenner på meg at det er en del av livet vi ikke har utforsket sammen enda, og jeg er så klar for å ta bloggen og dere nydelige lesere med på nye faser i livet.

Så da er spørsmålet, fine venner, blir dere med meg videre? ❤️

 

 

31 kommentarer
    1. Jeg blir selvfølgelig med videre !!💛💛 Elsker å lese bloggen din i kombinasjon med å følge deg i andre sosiale kanaler🤗 Ønsker deg en super uke videre! Klem💛💛

    2. SELVFØLGELIG blir vi(jeg) med videre <3 Elsker å kunne klikke meg inn på bloggen for litt sørlandsidyll, inspirasjon, hverdag, dårlige dager eller hva enn det er!

    3. Så klart jeg er med videre, skjønne Maren ❤️🤩 Du gjør en fantastisk jobb & er et frisk pust i hverdagen – stå på videre🤩👊🏼

    4. Såklart skal jeg følge deg videre! ❤ Du er som en venninne, uten at du er det, om du skjønner.😅 Det var så trist når Marthe Borge sluttet med bloggingen. Håper du, Ida Wulff og Kristina Andersen blogger hele livet. 🤗 Digger dere!

    5. Jeg blir selvfølgelig med videre!! Du sprer så mye positiv energi, og inspirasjon❤️ Ha en fin dag videre!!

    6. Blir såå glad av å gå inn her, og blir selvfølgelig med videre😍 Gleder meg til å fortsatt følge reisen din🥰

    7. Åå ja, SÅ gøy at du fortsetter å blogger. Vil absolutt følge deg videre. Du er den eneste bloggeren eg leser bloggen til. Du har så mange fine perspektiver, og syn på livet. Digger det, og digger deg!

      Forresten, er I Kristiandsand nå for et par dager, og måtte selvsagt prøve ut pandaPanda etter å ha blitt fristet av dine bilder så lenge. Og eg ble ikke skuffet for å si det sånn. Nyydelig!

    8. Ja <3 Du er et lyspunkt i hverdagen, og jeg blir alltid i bedre humør av å lese bloggen din. Kunne sagt så mye mer, fordi du virkelig er en inspirasjon og et sunt forbilde for meg. En kjip dag blir alltid bedre av å klikke seg inn her. Så kort fortalt: du får ikke slutte <3

    9. Ikke slutt. Du inspirerer på mange måter og deler så mange fine ting om både gode og vonde ting!! Heia deg

    10. Nå ble jeg litt bekymret her et lite sekund, for at du skulle slutte å blogge🙈 Men så ble jeg kjempeglad når jeg leste at du skal fortsette😃👏🏻 Selvfølgelig blir jeg med videre!❤️ Digger bloggen din, de fine og fargerike bildene dine, de flotte vloggene og motivasjonen jeg får av å lese og høre om sunn mat og oppskrifter, trening og hverdagslivet generelt🧡 Stå på videre, du er så inspirerende!😍
      Stor klem fra meg🌸

    11. Selvfølgelig blir jeg med videre! 🙂 Du inspirerer til gode treningsøkter, deilige matoppskrifter og positiv energi! Blir veldig lei meg den dagen du velger å slutte.. så ikke gjør det! 🙂

    12. Uten tvil! Liker bloggen din kjempegodt! God variasjon mellom trening, mat, interiør og livet generelt. Og nesten det beste av alt, du er så ærlig <3 er så fint at du ikke pynter på alt, men sier det som det er! Kjenner meg så godt igjen i mange av innleggene dine. Digger at du tør å vise at du også bare er et menneske som har gode og dårlige dager <3 Fortsett med det du gjør, Maren. Jeg blir gjerne med i 9 år til! 😀

    13. Ikke slutt!🦋 Jeg trenger dine sunne, naturlige og herlige vesen i livet mitt!💛 Jeg bor i Oslo, men er permitert og hjemme på Sørlandet nå. Bruker tur tipsene dine i området, og det gjør dagene mine mer innholdsrike!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg