Har du lyst å trene med meg?

Reklame | We Love Sports

19 januar skal jeg delta på et utrolig kult event på Sørlandsenteret. Det heter WE LOVE SPORTS, og det blir så mye ulike, sporty og kule ting som skjer. Det aller kuleste ( spør du meg, hehe ) er at jeg skal holde en stor Bootcamp, som er helt gratis og åpen for absolutt alle (16 års aldersgrense, samme som på et treningssenter).

Har du lyst å trene med meg, og teste en typisk Maren-økt? Da må du melde deg på HER, og møte opp 19 januar litt før klokken 13.00 på sørlandssenteret. Jeg håper å få møte så mange som mulig av dere, både for å hilse på dere, og selvfølgelig for en rå treningsøkt sammen💗

Det er kun 60 plasser, og det er førstemann til mølla som gjelder. Forrige gang vi hadde et stort gratis treningsevent i Kristiansand, så røyk nesten 100 billetter på null komma niks, så jeg vil anbefale deg å melde deg på med det samme, hvis du har løyst å bli med💗

Ikke gå glipp av muligheten til å virkelig kicke i gang 2019, og fylle skikkelig på i treningsmotivasjons-kvoten!! HJERTELIG VELKOMMEN til hver og en av dere!! Du trenger ikke ha med deg noe som helst, men ta gjerne på deg treningsklær, eller noe du føler det er behagelig å bevege seg og svette litt i.  Du trenger ikke være trent fra før av, eller ha masse erfaring. Bare kom akkurat som du er – det er helt perfekt💗

Spør meg om det er noe som helst du lurer på! Påmeldingen finner du HER. 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei. Lurte på om jeg er med på trening, jeg meldte meg på, men vet ikke om jeg med blant de 60. Mvh. Nina Baadstø

      1. Når meldte du deg på? Vi økte til 70, og stengte påmelding i dag ca kl 13, så var det før det er du med 😉 kan sjekke listene i morgen også, og skrive igjen her 🙂 men du er med om du meldte deg på før klokken 13 i dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg