Har dere sett noe så fint? + Rabattkode til dere

Reklame | Annonselenker

Åååå jeg er helt forelsket i disse antrekkene her, hvis det er lov å si av en treningsjente som egentlig ikke kan så veldig mye om klær, og absolutt ingenting om mote. Jeg vet bare hva jeg synes ser fint ut, og hva jeg trives i, og jeg ELSKER disse vårklærne fra Nelly.

Nå har jeg i tillegg fått en rabattkode kun til dere🌸 Koden: Maren25 gir dere 25% på absolutt alt fra NLYbyNelly, klikk deg inn HER for å sjekke ut alle godsakene💗🌸 Jeg har en liten handlekurv klar selv, og skal blant annet ha en ny vårkjoler, et skjørt og en denim shorts.

Skjørt / Sko / Hvit basic Tskjorte / Veske

Hvit bukse (fra only, dermed ikke på salg, MEN koster kun 399kr)/ Hvit skjorte / Hvite sko

Kjole / Sko / Veske 

Kjole, finnes i en nydelig rosa farge også.

I tillegg til det jeg viser dere her nå så er det så utrolig mange flere av mine favoritter som du nå får på 25% med maren25 koden. Du må rett og slett bare komme deg inn og ta en titt HER, for koden den varer kun i 48 timer den🌸🌸🌸

Ha en nydelig onsdagskveld mine fine💗

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg