GODT NYTTÅR

Jeg ville bare titte innom og si GODT NYTTÅR❤️ Jeg håper du hadde en nydelig feiring i går, selv om den nok helt sikkert ble litt annerledes enn du hadde tenkt🙏🏻

Vi var sammen med ett vennepar, og kjørte alkoholfri nyttårsfeiring (det er mozell i glasset mitt). Det var så deilig å våkne opp i dag, første dagen i 2021, og være helt frisk og fin i formen.

I dag er jeg i fullt jobbmodus med forberedelse av visning i leiligheten, og en hel haug av nye kostholds og treningsplaner til spent og motiverte online kunder. Nå skal jeg jobbe en liten time til, før det blir taco og filmkveld med flokken❤️

Jeg håper du koser deg skikkelig denne helgen, og hvis du vil se en skikkelig gøy serie så må jeg tipse deg om serien ALFA, den ligger på Sumo. Så utrolig spennende og bra!! Sjekk den i helga da vel😍

 

Smiiil, Maren 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg