Glimt fra hverdagen og en beklagelse

Jeg har tydeligvis startet en liten greie med å dele små snapshots fra hverdagen min, for å ta dere med litt nærmere inn på hva jeg fyller dagene med. Det har vært så positive tilbakemeldinger fra dere på det, så da slenger jeg ut enda et lite hverdags-innblikk fra de siste dagene:

Dagene ruller og går, med hverdagslige fine ting. Trening, kjæresten familie, venner, godteri, sunn mat, sosial hygge, vinkvelder, løpeturer, teltturer, spillkvelder +++.

Jeg har hatt et par dager nå, med en liten klump i magen, og hva det handler om har jeg lyst å dele med dere, men jeg har samtidig ikke lyst å lage noen stor sak ut av det. Det handler om hvem jeg er, hvilke verdier jeg har og hva jeg ønsker å kommunisere til dere.

Jeg tok et valg rett før helgen om å avslutte et samarbeid jeg har hatt i mange år. Det gjelder et produkt jeg selv har brukt i årevis, og på ekte følt effekt av. men jeg ønsker ikke å oppmuntre til kjøp, eller reklamere for noe som nå viser seg å ikke ha dokumentert effekt.

Jeg er takknemlig for å ha lesere som sier i fra på en ok måte. Som kommer med konstruktiv tilbakemelding, deler av sin kunnskap, opplyser, og stiller spørsmål, i stede for å gå til personangrep.

Jeg beklager at jeg ikke har tatt grep tidligere. Nå har jeg all informasjon og basert på det ønsker jeg ikke å reklamere for produktet lenger. Takk for at dere lesere er PÅ, takk for at dere sier i fra og takk for at jeg får lov lære, og endre når jeg kjenner at noe ikke er rett. Sammen er vi bedre! Tusen takk ❤️

 

Klem fra Maren 

 

 

23 kommentarer
    1. Vi er alle mennesker og har lov til å endre mening. Takk for at du deler så fint, Maren💛 Ønsker deg og dine en fortsatt fin helg💛

    2. Dette står det så stor respekt av og øker din troverdighet veldig, syntes jeg. Jeg heier på deg! 🙂

    3. Ååå så glad jeg ble for at du valgte å avslutte samarbeidet med Oslo Skinlab! Har alltid sett på deg som en fornuftig og oppegående blogger med gode holdninger og verdier, men dette inntrykket fikk seg en liten knekk med det samarbeidet (om det er lov å si uten å være for frekk)😊
      Står derimot SÅ respekt av den avgjørelsen du har tatt nå👍 Hilsen en skeptiker😊

    4. Så flott og ydmyk du er, Maren <3 For en fin måte å si unnskyld på, det står respekt av at du tør!

    5. Digger disse innleggene! 😀 Og det står veldig respekt av det valget ditt med å avslutte det samarbeidet! Jeg har aldri kritisert noen for det, for jeg fokuserer på positivitet i kommentarene mine, men det høres veldig fornuftig ut av deg! <3 Troverdighet er jo viktig, og det føler jeg vi kan få hos deg, fine Maren! Ha en strålende kveld! Du stråååler skikkelig for tiden! Klem! <3

    6. Fantastisk!! Vi kan alle gjøre feil innimellom, men dæven det kreves mot å innrømme! Tusen takk! Du har ingen grunn til å ha klump i magen❤️

    7. Er det Oslo skin lab du avslutter? Bare lurer, siden jeg har ett spørsmål om det produktet da jeg vurderer og begynne på det 🙂

    8. WOW sier jeg bare 🙌🏻🙌🏻 Det står det virkelig respekt av. Du er virkelig et godt forbilde ❤️

    9. Jeg antar det er kollagen du snakker om, og jeg er glad for det jeg leser! 😊 Det finnes nok av nettsteder som forteller oss om alt vi kan endre på, og gjøre, for å «forbedre» hvordan vi ser ut. Har i alle år satt pris på at denne bloggen ikke er et sånt sted, hvor fokus har vært trening og en sunn livsstil, uten alt det andre. Vi jenter og damer trenger ikke tilskudd for å endre hvordan vi ser ut, vi trenger å bli glad i den vi er, her og nå ❤️

    10. Vet du hva, slike innlegg som dette varmer hjertet mitt. At man setter ord på hvor menneskelig det er å endre mening eller holdning med tid. At du tilegner deg ny kunnskap og tar nye avgjørelser basert på dette, istedenfor å tviholde på tidligere holdninger i redsel for å miste ansikt eller av stahet. Elsker det!!! Det er rett og slett en indikasjon på at du kontinuerlig ønsker å være en best mulig versjon av deg selv. Stå på Maren, stjerne i boken min<3

    11. Det står stor respekt av å endre mening/holdning etter å ha tilegnet seg ny informasjon. Flott at bloggere og influencere tar slike tydelige valg og er transparente overfor sine følgere! 🙂

    12. Dette gleder meg stort å lese!! Antar det er Oslo skinlab du avslutter samarbeidet med. Det står stor respekt av å tilegne seg informasjon og revurdere ståstedet sitt. Dette øker kredibiliteten din veldig!
      Så deilig at du tok det på alvor! Det er en grunn til at din blogg er en av få jeg leser!

    13. Respekt. Derfor jeg digger deg. Tilegne seg ny kunnskap og ta egne valg, istedetfor å tviholde på samarbeid og få et dårlig rykte!!

    14. Veldig fornuftig av deg! Alle kan endre seg og forandre mening, og at du er ærlig om det gjør bare at du viser du er et godt menneske. Det er lov å ta feil, og det er bra gjort å innrømme at man har endret syn på noe. Fortsett som du gjør, du er god!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg